  • 1. Data: 2005-06-21 21:10:59
    Temat: restrukturyzacja
    Od: "Izis" <i...@o...pl>

    Witam
    Bardzo proszę o odpowiedź.
    Czy istnieje jeszcze pojęcie restrukturyzacji zadłużenia firm (chodzi o osobę
    fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą)?
    Mam niestety spore zadłużenie w US , zajęty rachunek bankowy itd. (pieniądze do
    nich spływają bo część klientów płaci mi wyłącznie na rachunek), na szczęście
    mam zlecenia i pracuję ale muszę płacić przecież nie tylko podatki więc nie
    jestem także na bieżąco, chociaż staram się po trochu płacić.
    Znalazłam firmę która chce się zająć moją sprawą (przeanalizowanie sytuacji
    firmy , wystąpienie m.in. do US w celu umożliwienia mi dalszego funkcjonowania
    działalności i ustalenia zasad spłaty itd.) Ale czy taka możliwość istnieje -
    nie chodzi mi o umorzenie ale chociaż o np. zawieszenie na jakiś czas spłaty.
    Rozmawiałam z kimś z US i powiedziano mi że taka restrukturyzacja już nie
    obowiązuje. Jak to jest, czy ktoś mi może pomóc?
    Pozdrawiam
    Izis