  • 1. Data: 2005-06-22 07:44:30
    Temat: "lokata" i podatki
    Od: "adam" <s...@o...pl>

    Załóżmy, że gram na giełdzie. Niech również idzie mi to całkiem dobrze, jednak
    nie mam zbyt dużo pieniędzy. Znajduje osobę, która mówi mi: &#8222;OK. Ja daje ci 3
    000 zł, a ty mi po miesiącu oddajesz 4 200 zł&#8221;. 40% to nie najgorzej, gdyż
    jestem w stanie miesięcznie osiągnąć ponad 110% (Ciągle zakładamy, że jestem
    naprawdę dobry). Nie jestem jednak żadna firmą, tylko zwykła osobą fizyczną. Czy
    tak transakcja jest legalna roczny PIT?

    pozdrawiam
    adam

  • 2. Data: 2005-06-22 10:30:19
    Temat: Re: "lokata" i podatki
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    Jakie podatki to tylko umowa pomiędzy Tobą i tzw. Frajerem który powierzy Ci
    kase.
    Gra za pożyczone pieniądze kończy się tragicznie , no ale życze powodzenia.
    I jescze jedno to co opisujesz to zaczatek diramidy finansowej, najpierw od
    jednego bierzesz akse i obiecujesz kokosy a potem od innyc żeby spłacić tego
    pierwszego itd...................

    pozdr
    Krzysztof Bajorek

  • 3. Data: 2005-06-22 13:24:34
    Od: "P.Rachwal" <p...@t...pl>

    Mnie tam raczej zapachniało metoda na pranie brudnych pieniedzy;)