  • 1. Data: 2004-12-09 06:55:37
    Temat: Paragon zbiorowy a wypowiedzenie umowy
    Od: "Borg" <b...@s...pl>

    Witam, czekając na oficjalną wykładnię z US chciałbym zapytać, co Wy o tym
    sądzicie. Jest sytuacja, zakupiłem 14 podzespołów komputerowych, dostałem
    jeden paragon na wszystko. Po paru dniach zwracam jedną z tych części i
    muszę oddać z nią paragon, bo sprzedawca musi posiadać przy korekcie.
    Pytanie brzmi, czy na resztę części nie będę posiadał paragonu?? Czy należy
    to rozwiązać w jakiś inny sposób. Bo chyba powinienem mieć paragon na
    zakupiony towar...

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-12-09 09:43:42
    Temat: Re: Paragon zbiorowy a wypowiedzenie umowy
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Borg" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    należy
    > to rozwiązać w jakiś inny sposób. Bo chyba powinienem mieć paragon na

    ksero z pieczatka, data i podpisem z nazwiska pracownika - najlepiej z
    adnotacja oryginal paragonu pobrano przy reklamacji rzeczy xxx lub zwrocie
    rzeczy xxx

    wowczas jesli by ci przyszlo reklamowac inna rzecz, masz kwit a firma ma juz
    paragon

    swoja droga dziwne sa te nasze przepisy

  • 3. Data: 2004-12-09 13:44:32
    Od: "Borg" <b...@s...pl>

    Użytkownik "gosc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwrocie
    > rzeczy xxx
    >
    > wowczas jesli by ci przyszlo reklamowac inna rzecz, masz kwit a firma ma

    No tak, dzięki, ale pomijając kwestie gwarancyjne, jak to wygląda wg prawa,
    przecież na zakupiony towar muszę dostać paragon, a w tym wypadku na resztę
    towaru go nie mam. Jest konflikt interesów, firma sprzedająca musi posiadać
    paragon do korekty, ale ja jako klient także muszę dostać paragon, więc jak
    to rozwiązać??

    > swoja droga dziwne sa te nasze przepisy

    Dziwne i niedopracowane, ale Włosi i tak mieli gorzej:-) za wyjście ze
    sklepu bez paragonu na zakupiony napój można było zostać oskarżonym o
    kradzież tego napoju:-))

    Pozdrawiam!!

  • 4. Data: 2004-12-09 19:29:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Borg wrote:
> [...]
    > paragonu?? Czy należy to rozwiązać w jakiś inny sposób. Bo chyba
    > powinienem mieć paragon na zakupiony towar...

    To niech ci wystawią fakturą na wszystko, a paragon zostawią sobie.
    Jak im oddasz jeden podzespół to niech ci wystawią fakturą korygującą.
    Oryginału faktury im nie oddajesz.