  • 1. Data: 2002-12-20 16:02:49
    Temat: Pit5 via internet
    Od: "Jubiler" <n...@a...brak>

    Słyszałem w reklamie radiowej jakiejś Gazety Prawnej czy cos
    takiego, że mozna będzie składać od 2003 pity przez internet
    niczym te papiery w Zusie. Czy ktos wie coskolwiek na ten
    temat?
    Jubiler

  • 2. Data: 2002-12-20 18:58:00
    Temat: Re: Pit5 via internet
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Jubiler" <n...@a...brak> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiego, że mozna będzie składać od 2003 pity przez internet
    > niczym te papiery w Zusie. Czy ktos wie coskolwiek na ten

    Poza taką informacją nic konkretnego nie słyszałem, więc na pewno nie teraz.

    Pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-12-20 23:51:43
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    Za jakies 15 lat jak dobrze pójdzie to byc może, najsampierw Prokom musi
    wygrać przetarg, dokumentnie spindolić sprawę bo przeciez nie da sie niczego
    zrobić za marne kilkadziesiąt milionów zł. Potek kolejny przetarg i znowu
    coś pójdzie nie tak. ZUS do dzisiaj jeszcze nie może się pozbierać z tą
    teletransmisją. Nasi urzędnicy i decydenci mają wyjątkowy dar spiepszania
    wszystkiego co najprostsze. Strach pomyślec co by zrobili jakby im dać
    kulkę.

  • 4. Data: 2002-12-21 12:04:28
    Od: Jureq <j...@o...pl>

    Macio wrote:

    > .... ZUS do dzisiaj jeszcze nie może
    > się pozbierać z tą teletransmisją.

    Dziwne - z moich doświadczeń wynika, że teletransmisja chodzi bez
    problemów. Kłopoty są tylko ze skanowaniem dokumentów wypełnianych
    ręcznie i drukowanych.

  • 5. Data: 2002-12-21 22:57:59
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    > Dziwne - z moich doświadczeń wynika, że teletransmisja chodzi bez
    > problemów. Kłopoty są tylko ze skanowaniem dokumentów wypełnianych
    > ręcznie i drukowanych.

    Bo może jeszcze nie wiesz wszystkiego. Ja wiem że teletransmisja w sensie
    przesyłu to może i działa ok ale dalsze losy dokumentów w terabajtach
    dyskowych przestrzeni i hiper megaherzach superkomputerów deep alot bywaja
    niewiarygodnie zagmatwane i nieprowdopodobnie ciekawe. Jakis czas temu moi
    znajomi dowiedzieli się że tak naprawde jest ich kilkudziesięciu i mają
    straszne zaległości w opłacaniu składek. Szybkie śledztwo trwające trzy
    miechy wykazało że.................... zawiodła teletransmisja z teleczymś
    tam. Zaproponowano wykonanie kilkuset korekt dokumentów ... na wszelki
    wypadek ręcznie.
    Mam swojego człowieka w Prokomie w ZUSie i na pytanie jak będzie
    .....odpowiada że już odkłada pieniążki do skarpety na starość.

    Macio