  • 1. Data: 2007-08-17 07:31:41
    Temat: Platnik - skladka na ubezpieczenie rentowe za lipiec 2007
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    Witam
    Moze mi ktos pomoze okielznac mojego PLATNIKA
    i zmusic go do wyliczenia za lipiec 2007
    kwoty ubezpieczenia rentowego w kwocie 162,55
    (dane z http://www.pit.pl/pages/i/289.php )
    a nie tak jak bylo za czerwiec 211,31zl
    Mialem ostatnio klopoty z komputerkiem
    wplacilem z danych na PIT ale musze jeszcze wyslac papierki
    ale nie moge (hehe... po cofnieciu daty ) zmusic PLATNIKA
    aby wyliczyl te 162,55
    :(
    z pozdrowieniami i usmiechami
    smal

  • 2. Data: 2007-08-17 07:47:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tadeusz Smal w <news:fa3j6i$ju7$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> [...]
    > wplacilem z danych na PIT ale musze jeszcze wyslac papierki
    > ale nie moge (hehe... po cofnieciu daty ) zmusic PLATNIKA

    Ja bym na Twoim miejscu zaczął od aktualizacji oprogramowania (i to nie
    tylko "Pogromu Płacznika", ale również systemu operacyjnego...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2007-08-17 07:48:07
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

> [...]
    > wplacilem z danych na PIT ale musze jeszcze wyslac papierki
    > ale nie moge (hehe... po cofnieciu daty ) zmusic PLATNIKA
    juz doszedlem, ze zmienil sie procent z 13 na 10
    ale JAK GO ZMIENIC bo w ADMINISTARCJA /USTAWIENIA PROGRAMU/WYLICZENIE
    nie ma mozliwosci zmiany tego procentu .
    Mam swiezo sciagnieta(13 sierpnia) wersje PLATNIKA 6.04.001
    :)

  • 4. Data: 2007-08-17 07:51:45
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

    > Ja bym na Twoim miejscu zaczął od aktualizacji oprogramowania (i to nie
    > tylko "Pogromu Płacznika", ale również systemu operacyjnego...

    a moze konkretniej co niby mam zle bo zarowno jedno i drugie
    bylo aktualizowane w ostatnich dniach w zwiazku z padaczka komputera
    :)

  • 5. Data: 2007-08-17 07:59:08
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Tadeusz Smal pisze:

    > Mam swiezo sciagnieta(13 sierpnia) wersje PLATNIKA 6.04.001

    najnowsza wersja to 6.04.001A

  • 6. Data: 2007-08-17 08:07:55
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Garvey" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > najnowsza wersja to 6.04.001A
    :)
    dziekuje , wlasnie dowiedzialem sie o tym z infolinii PLACZNIKA
    i sciagam uaktualnienie
    :)
    a w sumie dlaczego w tym programie nie ma paru linijek kodu,
    ktore sprawdzaloby uaktualnienia, zmiany wskaznikow itp
    :)

  • 7. Data: 2007-08-17 08:47:56
    Temat: Re: Platnik - dobrowolne ubezpiecznie chorobowe
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    Sciagnalem juz latke i poradzilem sobie z ubezpieczeniem rentowym
    ale nadal za malo wylicza tzn brak kwoty za dobrowolne ubezpieczenie
    wypadkowe
    :)
    Gdzie sie to wpisuje?
    :)

  • 8. Data: 2007-08-17 08:58:43
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 17 Aug 2007 10:47:56 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

    > ale nadal za malo wylicza tzn brak kwoty za dobrowolne ubezpieczenie
    > wypadkowe
    > :)
    > Gdzie sie to wpisuje?
    > :)

    Skrótami
    F8
    Ctrl/O
    Tak
    Inne dane

  • 9. Data: 2007-08-17 09:18:58
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tadeusz Smal w <news:fa3k4e$j5f$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .
    [...]
    > a moze konkretniej co niby mam zle bo zarowno jedno i drugie
    > bylo aktualizowane w ostatnich dniach w zwiazku z padaczka komputera

    O wersji "płacznika" już wiesz...

    Z nagłówków Twoich wiadomości:

    Czyli:
    6.00.2600.0000 Internet Explorer 6 (Windows XP)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    6.00.2800.1106 Internet Explorer 6 z dodatkiem Service Pack 1 (Windows XP
    z dodatkiem SP1)

    6.00.2900.2180 Internet Explorer 6 dla systemu Windows XP z dodatkiem SP2

    Nie masz nawet SP1

    Jak już poinstalujesz uaktualnienia (a pewnie i tak już jest za późno i
    czeka Cię niedługo kolejna "padaczka komputera") to skonfiguruj OE zgodnie z
    instrukcją: <http://evil.pl/pip/OE.html>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2007-08-17 09:31:03

    Dnia 17-08-2007 o 11:18:58 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak już poinstalujesz uaktualnienia (a pewnie i tak już jest za późno i
    > czeka Cię niedługo kolejna "padaczka komputera") to skonfiguruj OE

    Może pajrat i nie ściąga ;)