  • 1. Data: 2007-08-16 17:57:50
    Temat: podaiek od czynnosci cyw-prawnych
    Od: "asz52" <a...@v...pl>

    Mam pytanie od 2004 nie przerejestrowalem auta cc 95rok o wartosci 2500zl
    [nie bylo mi potrzebne].Teraz chce je zalegalizowac liczac sie z kara ,
    [US]czy ktos wie jaka to moze byc wysokosc kary

  • 2. Data: 2007-08-16 18:51:01
    Temat: Re: podaiek od czynnosci cyw-prawnych
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 16 Aug 2007 19:57:50 +0200, w <fa238q$j6h$1@atlantis.news.tpi.pl>, "asz52"
    <a...@v...pl> napisał(-a):

    > Mam pytanie od 2004 nie przerejestrowalem auta cc 95rok o wartosci 2500zl
    > [nie bylo mi potrzebne].Teraz chce je zalegalizowac liczac sie z kara ,
    > [US]czy ktos wie jaka to moze byc wysokosc kary

    Jeżeli nie zapłaciłeś PCC (a może opłaty skarbowej? - nie wiem co było w 2004),
    to na pewno dostaniesz ustawowe odsetki. 3 lata - trochę się uzbiera :).