  • 1. Data: 2002-05-20 17:31:07
    Temat: Podatek do US - pytanie
    Od: "ula p." <u...@w...pl>

    Czy jeśli zapłacę podatek (pit - 5) jutro zamiast dzisiaj to czy muszę już
    doliczać odsetki i jesli tak to w jakiej kwocie????

    z góry dziękuję
    --
    ula

  • 2. Data: 2002-05-20 19:30:57
    Temat: Re: Podatek do US - pytanie
    Od: "dzwonekn" <d...@p...onet.pl>

    skorzystaj z kalkulatora: www.biurour.prv.pl

  • 3. Data: 2002-05-21 06:33:31
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    O ile wiem, to odsetek nie liczy się, jeśli nie przekraczają 2 zł. Jeśli
    więcej, to trzeba zapłacić, gdyż US policzy je od razu i uzna, że część
    zapłaty stanowią odsetki, a reszta - należność nie w pełni uiszczoną.
    Pzdr
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-05-21 07:07:25
    Temat: Odp: Podatek do US - pytanie
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

> [...]
    > Czy jeśli zapłacę podatek (pit - 5) jutro zamiast dzisiaj to czy muszę już
    > doliczać odsetki i jesli tak to w jakiej kwocie????

    Z tego co słuszałem, ale musiałabyś to jeszcze potwierdzić np. w US,
    odsetki, które nie przekraczają kwoty 2 PLN, nie muszą być płacone.
    Robert

    Robert Kilimnik
    e-mail:R...@t...com.pl
    TETA S.A.

  • 5. Data: 2002-05-21 08:04:39
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Z tego co słuszałem, ale musiałabyś to jeszcze potwierdzić np. w US,
    > odsetki, które nie przekraczają kwoty 2 PLN, nie muszą być płacone.
    Nie ma potrzeby potwierdzać w US bo odsetki do 2 zł nie płacimy a wynika to
    z ordynacji podatkowej .
    Jolka

  • 6. Data: 2002-05-21 08:57:55
    Od: "dzwonek" <n...@w...wat.waw.pl>

    > Nie ma potrzeby potwierdzać w US bo odsetki do 2 zł nie płacimy a wynika
    > z ordynacji podatkowej .
    > Jolka
    a dokładnie
    Art. 54. § 1. Odsetek za zwłokę nie nalicza się:

    punkt
    5) od zaległości z tytułu podatków stanowiących dochody budżetu państwa,
    jeżeli ich wysokość nie przekraczałaby 2,00 zł.
    Norbert
    www.biurour.prv.pl