  • 1. Data: 2003-04-13 14:07:21
    Temat: Podatek kastralny
    Od: "Daro" <o...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy ktoś z grupowiczów wie jak wysoki będzie podatek kastralny i gdzie
    szukać wiadomości na ten temat?
    Pozdrawiam
    Iwona

  • 2. Data: 2003-04-13 14:23:49
    Temat: Re: Podatek kastralny
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Daro chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Witam.
    > Czy ktoś z grupowiczów wie jak wysoki będzie podatek kastralny i gdzie
    > szukać wiadomości na ten temat?

    Jest taki jeden co coś wie na ten temat (albo mu się zdaje że wie),ale
    nie udziela się na tym forum.A inicjały jego to GK

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 3. Data: 2003-04-13 14:24:52
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Daro napisał:
    > Witam.
    > Czy ktoś z grupowiczów wie jak wysoki będzie podatek kastralny i gdzie

    Tzn. taki za którego niezapłacenie będzie sie kastrowac?
    Więc to tak Kołodko chc poprawic ściagalnośc... no no no...

    A co do podatku kaTAstralnego, to nikt nic nie wie - ani ile ani kiedy
    ani jak. Są na razie tylko projekty.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-04-14 12:16:20
    Temat: Odp: Podatek kastralny
    Od: "Daro" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maddy <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7bs29$p5f$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > Więc to tak Kołodko chc poprawic ściagalnośc... no no no...
    >
    > A co do podatku kaTAstralnego, to nikt nic nie wie - ani ile ani kiedy

    Sorry ze tak smiesznie wyszlo mialo byc podatek katastralny :)))))
    Mam nadzieje ze minister Kolodko nie czyta tej grupy bo wiadomo co jeszcze
    przyjdzie mu do głowy:)))

    Iwona

  • 5. Data: 2003-04-17 13:51:25
    Od: "Monika" <m...@c...com.pl>

    Z tego co sie orientuje, oczywiscie chodzi o projekty - to mialoby to byc
    0,01% rynkowej wartosci nieruchomosci. Jesli ktos prowadzi w tym lokalu DG
    to bedzie placil 2%. Nic wiecej nie wiem.
    Z niecierpliwoscia czekam na kolejne pomysly pana GK...:)))
    Pozdrawiam
    Monika

  • 6. Data: 2003-04-18 22:30:09
    Temat: OT: Podatek kastralny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Apr 2003, Daro wrote:

> [...]
    >+ Sorry ze tak smiesznie wyszlo mialo byc podatek katastralny :)))))
    >+ Mam nadzieje ze minister Kolodko nie czyta tej grupy bo wiadomo co jeszcze

    Będziemy mieli temat do rozważań która strona transakcji ma
    go (podatek) płacić ;> !

    pozdrowienia, Gotfryd