  • 1. Data: 2004-01-08 09:41:04
    Temat: Pomocy - ZUS - RCX
    Od: "Pinio" <s...@t...pl>

    Witam,
    Jestem kompletnym laikiem.
    Co to jest RCX?
    Czy pracownica na urlopie wychowawczym
    powinna zlaleźć się na tym druku?
    Moją żonę wpisano w ten druk i to z inną
    pensją niż ma na umowie.

    dziękuję za pomoc,
    Pinio

  • 2. Data: 2004-01-08 09:48:35
    Temat: Re: Pomocy - ZUS - RCX
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Pinio" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy pracownica na urlopie wychowawczym
    > powinna zlaleźć się na tym druku?
    > Moją żonę wpisano w ten druk i to z inną

    Zona bedac na urlopie wychowawczym jest na druku RSA,
    natomiast na druku RCX sa odprowadzone skladki na ubezpieczenie
    spoleczne od innej kwoty (to nie jest kwota wynikajaca z umowy o prace)
    okreslonej przez ZUS.

    Darek

  • 3. Data: 2004-01-08 09:56:21
    Od: "Pinio" <s...@t...pl>

> [...]
    > natomiast na druku RCX sa odprowadzone skladki na ubezpieczenie
    > spoleczne od innej kwoty (to nie jest kwota wynikajaca z umowy o prace)

    Dzięki za szybką odpowiedź.
    Ale czy powinna również być wymieniana na druku RCX?
    I skąd wynika kwota na RCX?

    pozdrawiam,
    Pinio

  • 4. Data: 2004-01-08 14:32:19
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    > Dzięki za szybką odpowiedź.
    > Ale czy powinna również być wymieniana na druku RCX?
    > I skąd wynika kwota na RCX?

    Jest to kwota zasilku wychowawczego powiekszona o skladki ZUS (czyli ok. 418
    brutto)

    Darek