  • 1. Data: 2004-01-08 08:27:53
    Temat: VAT od faktur za gaz do sam.os (ŚT) ?
    Od: "NF" <n...@o...pl>

    Witam,
    Jak to jest z fakturami za gaz do sam. osobowego będącego ŚT ?
    Czy można taki VAT sobie obliczać ? Czy też z powodu słowa "osobowy" -
    obowiązuje to samo co w przypadku paliwa ? Czyli wartości brutto w koszty ?
    Z góry dzieki za podpowiedź z ew. wskazaniem konkretnego przepisu.
    Pozdrawiam
    NF

  • 2. Data: 2004-01-08 08:40:05
    Temat: Re: VAT od faktur za gaz do sam.os (ŚT) ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik NF napisał:

> [...]
    > obowiązuje to samo co w przypadku paliwa ? Czyli wartości brutto w koszty ?

    Gaz to jest PALIWO!! Jak inacze mylisz że napędza silnik? Fuzją atomową?

    Ustawa mówi "paliwa silnikowe". Mnie sie to wydaj oczywiste.

    Ale ja to baba jestem i mogę się na fizyce i mechanice nie znać.
    Może faktycznie tam zachodzi fuzja atomowa... ;-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-08 08:54:02
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    >
    > Ale ja to baba jestem i mogę się na fizyce i mechanice nie znać.
    > Może faktycznie tam zachodzi fuzja atomowa... ;-))

    W ustawie jest wyraźnie napisane
    o gazie. art 25.1 pkt 3a

  • 4. Data: 2004-01-09 01:40:38
    Od: "freelander" <m...@o...pl>