  • 1. Data: 2004-01-08 09:43:58
    Temat: mieszkanie a meldunek
    Od: "stranGer" <N...@w...pl>

    Witam.
    Moze jest to problem NTG, ale zaryzykuje.
    Kupilem mieszkanie w innym miescie, niz jestem zameldowany na stale
    (rodzinne).
    Mieszkam w tym nowy mieszkaniu 1 miesiac.
    Nie dokonalem jeszcze przemeldowania, nie zmienilem tez jeszcze US.
    Czy w ogole musze to robic? Czy moge byc nadal zameldowany w miescie
    rodzinnym, tam tez miec swoj US.
    Czy jakies kary itp mnie czekaja? A co z WKU?
    A co gdybym kupil sobie jszcze 10 mieszkan w calej Polsce?

    prosze o naswietlenie sprawy

    pozdrawiam
    stranGer
    N...@w...pl

    wytnij NOSPAM z mojego adresu

  • 2. Data: 2004-01-08 09:59:10
    Temat: Re: mieszkanie a meldunek
    Od: "Marcin" <m...@t...pl>

    Witaj :)
    Mam dwa mieszkania w mieście P... w jednym z nich mieszkam drugie
    wynajmuje a zameldowany jestem na wsi K.... i nigdy nikt nie robił mi z tego
    tytułu problemów :) korespondencje odbieram w miejscu zamieszkania, a
    jedyne, co robię to raz na rok (koszt operacji 1,50) składam na poczcie
    pismo z prośba o kierowanie całej korespondencji na adres w mieście P.
    Korzyści.. zwrot kosztów dojazdu, podwyższone koszty uzyskania przychodu..
    Ważne jest abyś miał w dokumentach wszędzie ten sam adres..
    M.

  • 3. Data: 2004-01-08 16:11:32
    Od: "latet" <n...@n...pl>

> [...]
    > rodzinnym, tam tez miec swoj US.
    > Czy jakies kary itp mnie czekaja? A co z WKU?
    > A co gdybym kupil sobie jszcze 10 mieszkan w calej Polsce?

    Ilosc posiadanych mieszkan nie ma nic do rzeczy.
    Prawo mowi, ze trzeba sie zameldowac tam, gdzie sie fizycznie mieszka.

    Osobiscie jestem gorącym zwolennikiem nieprzestrzegania tego przepisu.
    Znaczenie bezpieczniej jest miec w papierach adres inny niz prawdziwy.

    Np:
    Jesli Cie napadną i okradną, zabiorą klucze od mieszkania
    i dokumenty - to beda mieli tylko stary adres i nie uzyją kluczy, aby
    obrobic mieszkanie!

    Z drugiej strony - zameldowanie tam gdzie sie mieszka ma swoje plusy.
    Tak jest duzo wygodniej, znacznie blizej do urzędów w razie potrzeby.

    Jest to więc wybór - większe bezpieczeństwo albo większy komfort.

    Pozdrawiam,

    latet
    (od roku zameldowany tam gdzie mieszka, ale wczesniej przez 10 lat nie :-)