  • 1. Data: 2006-03-19 15:19:40
    Temat: Pracowałem w Irlandii .. składac PIT'a czy nie??
    Od: "Konrad Rokicki" <r...@w...pl>

    W wakacje pracowałem w Irlandii, otrzymałem zwrot podatku,
    w tym roku w polsce nie pracowałem,

    i teraz nie wiem czy mam składac PIT'a czy nie musze, ewentualnie gdzie mam
    szukac odpowiedzi.

  • 2. Data: 2006-03-19 16:09:35
    Temat: Re: Pracowałem w Irlandii .. składac PIT'a czy nie??
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Konrad Rokicki wrote:
    > W wakacje pracowałem w Irlandii, otrzymałem zwrot podatku,
    > w tym roku w polsce nie pracowałem,
    >
    > i teraz nie wiem czy mam składac PIT'a czy nie musze, ewentualnie gdzie mam
    > szukac odpowiedzi.

    Jeśli w Polsce zarobiłeś zero. Nie musisz.
    jeśli zarobiłeś > 0 składasz PIT_36

  • 3. Data: 2006-03-19 17:55:11
    Od: "Konrad Rokicki" <r...@w...pl>

    > Jeśli w Polsce zarobiłeś zero. Nie musisz.
    > jeśli zarobiłeś > 0 składasz PIT_36

    To by było super :-) dziekuje bardzo !!

  • 4. Data: 2006-03-19 20:01:19
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 19 mar o godzinie 16:19, na pl.soc.prawo.podatki, Konrad Rokicki
    napisał(a):

    > W wakacje pracowałem w Irlandii, otrzymałem zwrot podatku,
    > w tym roku w polsce nie pracowałem,

    A już rozliczasz 2006r.?
    Trochę za wcześnie się bierzesz za to ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 5. Data: 2006-03-20 00:03:16
    Od: "Konrad Rokicki" <r...@w...pl>

    > A już rozliczasz 2006r.?
    > Trochę za wcześnie się bierzesz za to ;)

    no chodziło mi o 2005 ;-)

  • 6. Data: 2006-03-20 00:18:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Artur Ch. wrote:

    > A już rozliczasz 2006r.?
    > Trochę za wcześnie się bierzesz za to ;)

    No fakt praca w 2006 ma sie nijak do wakacji 2005

  • 7. Data: 2006-03-20 14:58:06
    Od: GreGo <N...@o...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > Jeśli w Polsce zarobiłeś zero. Nie musisz.
    > jeśli zarobiłeś > 0 składasz PIT_36

    Witam,
    Jeśli się nie pracowało w Polsce to nie ma obowiązku składania PIT-a?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 8. Data: 2006-03-20 15:25:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    GreGo wrote:

    > Jeśli się nie pracowało w Polsce to nie ma obowiązku składania PIT-a?

    Jeśli się pracowało tylko w Irlandii to nie ma.
    Gdyby praca była w Anglii lub jeszcze paru krajach to by był.

  • 9. Data: 2006-03-20 16:44:43
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 20 mar o godzinie 16:25, na pl.soc.prawo.podatki, jureq napisał(a):

    > Jeśli się pracowało tylko w Irlandii to nie ma.
    > Gdyby praca była w Anglii lub jeszcze paru krajach to by był.

    Jesteś pewien że anglia <> irlandii - oczywiście z sensie "podatkowym" a
    nie geograficznym czy etnicznym ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 10. Data: 2006-03-21 00:48:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Artur Ch. wrote:

    > Jesteś pewien że anglia <> irlandii - oczywiście z sensie "podatkowym" a
    > nie geograficznym czy etnicznym ;)

    TAK.
    Inne umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania.