  • 1. Data: 2004-05-11 18:48:05
    Temat: Problem z transportem
    Od: "JDD" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Drodzy grupowicze, jak opodatkować wykonanie usługi transportowej zleconej
    przez obywatela Ukrainy, a polegającą na przewiezieniu towaru z Holandii do
    Czech - gdzie i wg jakich stawek opodatkowc taki wynalazek.
    Nie wyobrażam sobie abym musiał rejestrować się w Holandii ( miejsce
    rozpoczęcia ) przeciez nikt nigy mnie nie złapie jeżeli tego nie uczynię.

  • 2. Data: 2004-05-12 09:48:37
    Temat: Re: Problem z transportem
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie wyobrażam sobie abym musiał rejestrować się w Holandii ( miejsce
    > rozpoczęcia ) przeciez nikt nigy mnie nie złapie jeżeli tego nie uczynię.

    Jeżeli wystawiasz fakturę na Ukrainę to IMHO w Polsce i 22%.
    Mam taki sam problem z Norwegią.....

    Pozdr

  • 3. Data: 2004-05-17 05:43:40
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    Użytkownik jot.be napisał:

    > do

    > Jeżeli wystawiasz fakturę na Ukrainę to IMHO w Polsce i 22%.
    > Mam taki sam problem z Norwegią.....

    No nie bardzo
    Bo na ukrine jest to transport za granice - a za granice polski ( i od 1
    maja unii) to stawka jest 0% tak jak do tej pory byla na zachod ...

    rafal

  • 4. Data: 2004-05-17 08:37:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 May 2004, rafal wrote:

> [...]
    >+ >>przez obywatela Ukrainy, a polegającą na przewiezieniu towaru z Holandii
    [...]
> [...]
    >+ >
    >+ No nie bardzo
    >+ Bo na ukrine jest to transport za granice

    Kiedy on NIE CHCE przewieźć za granicę Unii. Ma być z Holandii do Czech !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-05-25 07:16:47
    Od: "jdd" <j...@W...gazeta.pl>

    Holandii
    > [...]
    >
    > Kiedy on NIE CHCE przewieźć za granicę Unii. Ma być z Holandii do Czech !

    Udało Ci się jakoś to rozwikłać? Ja poległam, nie wiem jak. Koncepcja,że mam
    się rejestrować w każdym kraju rozpoczęcia transportu jakoś do mnie nie
    trafia, a nie mogę znaleźć nic na czym oparłabym opodatkowanie usługi
    transportu wg zasad krajowych.
    Pzdr
    G.

  • 6. Data: 2004-05-25 18:15:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 May 2004, jdd wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):
    [...]
    >+ > Kiedy on NIE CHCE przewieźć za granicę Unii. Ma być z Holandii do Czech !
    >+ >
    >+ Udało Ci się jakoś to rozwikłać?

    Nie. Ograniczam się do tego że widzę problem :], na szczęscie mnie
    na razie nie dotyczy :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)