  • 1. Data: 2004-05-11 18:30:44
    Temat: Odliczanie kkrwi od podatku
    Od: lechu <e...@w...pl>

    Witam,
    Mam pytanie co do odlicznia krwi od podatku czy ja jako osoba niepracująca
    mogę wypełnić pit i odliczyć sobie tylko to oddawanie krwi od podatku.

  • 2. Data: 2004-05-11 19:02:21
    Temat: Re: Odliczanie kkrwi od podatku
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    lechu wrote:
    > Witam,
    > Mam pytanie co do odlicznia krwi od podatku czy ja jako osoba niepracująca
    > mogę wypełnić pit i odliczyć sobie tylko to oddawanie krwi od podatku.

    Ciężko się zastanawiam co napisałeś.
    1. Skoro nie pracujesz, to od jakiego podatku chcesz go odliczać.
    2. Za który rok chcesz to odliczyć?. Bo za 2003 to chyba trochę za
    późno. Miałeś jakiś dochód w 2003 ?

  • 3. Data: 2004-05-11 19:07:08
    Od: lechu <e...@w...pl>

    Tue, 11 May 2004 14:02:21 -0500, na pl.soc.prawo.podatki, poilkj
    napisał(a):

    > Ciężko się zastanawiam co napisałeś.
    > 1. Skoro nie pracujesz, to od jakiego podatku chcesz go odliczać.
    > 2. Za który rok chcesz to odliczyć?. Bo za 2003 to chyba trochę za
    > późno. Miałeś jakiś dochód w 2003 ?

    Podobno krew mozna odliczyc od podatku jako darowizne, a pytam tak na
    przyszłość na 2004