  • 1. Data: 2004-05-11 20:07:22
    Temat: Jakie kompendium wiedzy do DG
    Od: "GoHa" <p...@w...pl>

    Witam,
    jakieś 5 lat temu skonczyłam studium rachunkowości, ale niestety wypadłam z
    obiegu:((
    Mam prośbę do szanownych grupowiczek-ów o podanie jakiegoś sensownego
    wydawnictwa, takiego ABC dla małej firmy - jak prowadzić KPR, jakie uznawać
    koszty itp. Wiem oczywiście o odpowiednich aktach prawnych, ale może
    istnieje jakieś kompendium, które ułatwi mi powrót do tematu.
    Pozdr. Gosia

  • 2. Data: 2004-05-12 09:16:42
    Temat: Re: Jakie kompendium wiedzy do DG
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "GoHa" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koszty itp. Wiem oczywiście o odpowiednich aktach prawnych, ale może
    > istnieje jakieś kompendium, które ułatwi mi powrót do tematu.

    Jest taka publiakcja "ABC Small Biznesu" (a może "Businessu"?) - będzie w
    sam raz.

    Pozdr,
    BaLab

  • 3. Data: 2004-05-12 18:42:56
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    "GoHa" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > koszty itp. Wiem oczywiście o odpowiednich aktach prawnych, ale może
    > istnieje jakieś kompendium, które ułatwi mi powrót do tematu.
    Hmmm - prosze nie odbierz tego za zlosliwosc - po prostu przegladnij tematy
    grupy z ostatniego roku i oczywiscie poczytaj ustawy (a jest ich kilku:-).
    IMO zadne kompedium nie da Ci tyle wiedzy.

    Pozdrawiam i powodzenia
    Lukasz Goralczyk