  • 1. Data: 2003-01-07 11:13:49
    Temat: Program do fakturowania
    Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl>

    Witam,
    Poszukuję programu do fakturowania.
    - mała firma (ok. 100 faktur rocznie), usługowa (może nie być magazynu,
    itp). KPiR + VAT.
    - programik prosty, tani rzecz jasna, łatwy w obsłudze i najlepiej z
    możliwością łatwego wprowadzania zmian w już wystawionych fakturach
    (prościej niż korekty faktur).
    - ewentualnie możliwośc śledzenia płatności, ale niekoniecznie.
    - pod Windowsy (XP), druk na laserówce.

    Możecie coś polecić? Podając od razu znane Wam wady i zalety?

    Dziękuję z góry i pozdrawiam,

    Zuzia

  • 2. Data: 2003-01-07 11:40:57
    Temat: Re: Program do fakturowania
    Od: "agat" <a...@m...net>

> [...]
    > (prościej niż korekty faktur).
    > - ewentualnie możliwośc śledzenia płatności, ale niekoniecznie.
    Polecam Faktor z www.ajt.com.pl
    Są powyższe funkcje, do tego przelewy, bardzo łatwe przejście do bardziej
    rozbudowanych wersji.
    Wady-nie współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi
    aga

  • 3. Data: 2003-01-07 12:01:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    | Wady-nie współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi

    To co? Trzeba przepisywać ręcznie z ekranu?

  • 4. Data: 2003-01-07 16:34:42
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Zuzia <k...@p...com.pl> wrote:
    > Możecie coś polecić? Podając od razu znane Wam wady i zalety?

    Poczytaj tutaj może Ci się nada www.biznesmen.com.pl ładnie i niedrogo
    pod wszystkie okna

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 5. Data: 2003-01-07 17:37:47
    Od: Kocki <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Poczytaj tutaj może Ci się nada www.biznesmen.com.pl ładnie i niedrogo
    > pod wszystkie okna

    Hmmm... X-y mam sprawne a nie chce dzialac... ;)

    Kocki

  • 6. Data: 2003-01-07 18:23:36
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Kocki <a...@a...pl> wrote:
    > Hmmm... X-y mam sprawne a nie chce dzialac... ;)

    No wklejam kawałek z kliku tego linka i proszę nietraktowac tego jako
    reklama bo jestem daleki od tego

    Fakturowanie - nowa cena programu 79 zł netto

  • 7. Data: 2003-01-07 19:12:47
    Od: "JB" <j...@p...onet.pl>

    Polecam bardzo dobry program z obsługą urządzeń fiskalnych i na dodatek
    FREEWARE
    http://www.programer.pl/oferta.htm

    Janusz B.

  • 8. Data: 2003-01-08 22:12:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Zuzia napisał:

> [...]
    >- pod Windowsy (XP), druk na laserówce.
    >
    >Możecie coś polecić? Podając od razu znane Wam wady i zalety?

    Faktura Express. TGSoft: http://www.tgsoft.pl/
    Tani, przyjemny, funkcjonalny.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 9. Data: 2003-01-11 16:36:54
    Od: lity <m...@w...pl>

    On Tue, 7 Jan 2003 12:13:49 +0100, "Zuzia"
    <k...@p...com.pl> wrote:

> [...]
    >(prościej niż korekty faktur).
    >- ewentualnie możliwośc śledzenia płatności, ale niekoniecznie.

    http://www.sokaris.com.pl

    Program nazywa się Fakturant i ma naprawdę wiele opcji. Fakturki można
    poprawiać jak się chce i kiedy się chce :)))

    --
    GG: 3705
    Akcesoria GSM:

  • 10. Data: 2003-01-11 22:46:43
    Od: "Bad Moon" <b...@p...dhs.org>

    "Zuzia" <k...@p...com.pl> wrote in message
> [...]
    > (prościej niż korekty faktur).
    > - ewentualnie możliwośc śledzenia płatności, ale niekoniecznie.

    Ja zdecydowanie polecam ten pakiet:

    "BOX to wersja pudełkowa zawierająca :
    płytę CD
    Instrukcję obsługi w wydaniu książkowym
    pomoc techniczną u producenta
    - Zamawiając program Abak - Fakturowanie
    otrzymacie Państwo dodatkowo:
    - program Przelew 2002
    - program Wzory Umów i Pism na CD na rok 2002 "

    A to wszystko za jedyne 80,00 brutto. POLECAM

    Kuba