  • 1. Data: 2005-10-06 17:38:35
    Temat: Proteza do płacznika ;)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wierzycie w cuda? W przedłużenie okresu ważności hasła w Płaczniku z
    30 dni na czas praktycznie nieokreślony? W sporządzenie kopii bazy
    danych w katalogu programu "Płatnik ER"? W odtworzenie bazy danych
    płatnika do podkatalogu BAZA w folderze instalacji PŁATNIKA ZUS z
    zapisanej wcześniej kopii? A jednak, cuda się trafiają... ;)

    Proteza nazywa się Płatnik ER 1.0 a stronę producenta można sobie
    wygooglać - nie bedę ich tu reklamował bo skro jest to program
    komercyjny to niech płacą za reklamę ;)

    j.

  • 2. Data: 2005-10-06 19:11:58
    Temat: Re: Proteza do płacznika ;)
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Proteza nazywa się Płatnik ER 1.0 a stronę producenta można sobie
    > wygooglać - nie bedę ich tu reklamował bo skro jest to program
    > komercyjny to niech płacą za reklamę ;)

    Program wart współpracy z płatnikiem

    Wersja demo nie pokazuje hasła do programu.
    Nie potrafi zrobić kopii bazy na sql-u

    moge sobie kupić program za 35 zł który pokaże mi..
    Moje imię i nazwisko.

    Pomysł może dobry ale trąci amatorszczyzną większą niż sam płatnik

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2005-10-07 08:01:15
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 6 paź o godzinie 19:38, na pl.soc.prawo.podatki, januszek
    napisał(a):

> [...]
    > zapisanej wcześniej kopii? A jednak, cuda się trafiają... ;)
    >
    > Proteza nazywa się Płatnik ER 1.0 a stronę producenta

    Eeeeee - http://platnik.fork.pl/ - darmowe, pewne, działające itd.
    A dlaczego miałbyś mieć problemy z przywróceniem bazy z archiwum bądż z
    kopii?

    --
    Herbi
    07-10-2005 10:01:13