  • 1. Data: 2005-10-06 19:45:45
    Temat: naliczanie opłaty prolongacyjnej
    Od: "Del_Rey" <D...@w...pl>

    Mam problem z US. Nigdzie nie znalazłam kalkulatora naliczania tej opłaty
    ani przykładu.Wysokość opłaty prolongacyjnej nalicza sie wgOrdynacji (art.57
    par.3)przy zastosowaniu stawki opłaty prolongacyjnej w dniu wydania decyzji-
    jest to 50% stawki odsetek za zwłokę.Opłatę tę nalicza się dla każdej raty
    od dnia następnego od daty wniesenia wniosku o raty do daty wymagalności
    zapłaty raty. US jest odmiennego zdania i oblicza tę opłatę przy zastosaniu
    różnych stawek ,obowiązujacych w okresie od wniesienia wniosku o raty do
    dnia wydania decyzji.
    Czy jest to prawidłowe interpretowania w/wym.artykułu Ordynacji?
    Byłabym wdzięczna gdyby ktoś mógł mi na odpowiedzieć.
    Barbara

  • 2. Data: 2005-11-07 19:24:08
    Temat: Re: naliczanie opłaty prolongacyjnej
    Od: "Del_Rey" <D...@w...pl>

    Użytkownik "Del_Rey" <D...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jest to prawidłowe interpretowania w/wym.artykułu Ordynacji?
    > Byłabym wdzięczna gdyby ktoś mógł mi na odpowiedzieć.

    Nikt nie jest w stanie mi pomóc?