  • 1. Data: 2005-10-06 16:09:23
    Temat: jaki PKWiU przy remoncie domku jednorodzinnego ?
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    Witam !

    Szukam i szukam nie moge sie doszukac, moze jakos dobra dusza pomoże.
    Firma wykonała remont (przebudowa ścianek działowych, przeniesienie stolarki
    drzwiowej, roboty malarskie, posadzkarskie, naprawa dachu, przebudowa
    kominka) dla osoby prywatej w jej domku jednorodzinnym.
    Jaki powinien być na fakturze symbol PKWiU (na fakturze jest VAT 7%)?
    Czy wystarczy wpisać PKOB 111 (budynki mieszkalne jednorodzinne)?
    W ustawie o VAT, w załączniku co może być z 7% stawką znalazłam jeszcze taką
    klasyfikacje przy remoncie budynków mieszkalnych - 93.03.
    No i sie pogubiłam :-) Co wpisać?

    Pozdrawiam serdecznie,
    --
    Małgorzatka

  • 2. Data: 2005-10-07 11:19:52
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Małgorzatka+" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:di3i7v$5d2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    taką
    > klasyfikacje przy remoncie budynków mieszkalnych - 93.03.

    jesteś pewna że 93.03 mają coś wspólnego z remontem ?
    u mnie wyszło, że z pogrzebem ;)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-10-07 22:23:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Oct 2005, Małgorzatka+ wrote:

    > Szukam i szukam nie moge sie doszukac, moze jakos dobra dusza pomoże.

    Zastrzegam że rzucę tylko PRZESTARZAŁYM doświadczeniem (stara
    ustawa).

> [...]
    > W ustawie o VAT, w załączniku co może być z 7% stawką znalazłam jeszcze taką
    > klasyfikacje przy remoncie budynków mieszkalnych - 93.03.

    O ile pamiętam drzwiej (Maddy kilka razy interweniowała) jeśli
    podstawą obniżonej stawki jest PRZEPIS a nie KLASYFIKACJA to
    podawało się podstawę prawną - a nie numer PKWiU.
    Czy w omawianym przypadku jest to aktualne - nie wiem.
    Ale dla "mieszkaniówki" tak było.
    Mi się jednak chce spać więc nie będę czytał ustawy :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)