  • 1. Data: 2005-10-06 16:07:15
    Temat: Własna firma po godzinach pracy.
    Od: "Kaczor" <m...@e...pl>

    Chcialbym sprzedawac towary poprzez internet i w ten sposób dorobic sobie do
    pensji. Pracuje na pełen etat wiec mam oplacony ZUS. Co musze zrobic by moc
    prowadzic jakas dzialalnosc po godzinach pracy ( sprzedarz na allegro lub
    wlasny sklep internetowy) Wiem ze musze to zarajestrowac i odprowadzac
    podatki. Tylko pytanie jak co mam zartejestrowac i jak wysokie sa podatki
    ktore musze zaplacic miesiecznie.

  • 2. Data: 2005-10-07 15:11:11
    Temat: Re: Własna firma po godzinach pracy.
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    "Kaczor" <m...@e...pl> napisał(a):
> [...]

    > wlasny sklep internetowy) Wiem ze musze to zarajestrowac i odprowadzac
    > podatki. Tylko pytanie jak co mam zartejestrowac i jak wysokie sa podatki

    hmmmmm

    sądzę, że zdrowotne - licz około 160 zł

    na pewno vat (w zależności od obrotów i marży), no i nie zapomnij od
    dochodówce (od dochodu 19% liniowo lub wg skali).

    do tego dolicz koszt biura rachunkowego, bo sam sobie możesz z papierami
    nie poradzić

    pzodr