  • 1. Data: 2007-07-09 06:55:57
    Temat: Przejscie na kpr
    Od: Marta <m...@n...pl>

    Planujemy przejscie z ryczltu na ksiazke przychodow
    i rozchodow, w zwiazku z rozszezeniem dzialanosci
    o handel akcesoriami samochodowymi.
    Czy na zakonczenie ryczaltu musimy robic remanent
    (spis z natury towarow handlowych) ?
    Ustawa o ryczalcie nic o tym nie mowi. Jak to jest?
    Marta K.

  • 2. Data: 2007-07-09 15:58:09
    Temat: Re: Przejscie na kpr
    Od: Ryszard G <w...@s...pl>

    Marta pisze:
> [...]
    > Czy na zakonczenie ryczaltu musimy robic remanent
    > (spis z natury towarow handlowych) ?
    > Ustawa o ryczalcie nic o tym nie mowi. Jak to jest?
    Ale o kpir mówi.

  • 3. Data: 2007-07-09 16:11:58

    Dnia 09-07-2007 o 08:55:57 Marta <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy na zakonczenie ryczaltu musimy robic remanent
    > (spis z natury towarow handlowych) ?
    > Ustawa o ryczalcie nic o tym nie mowi. Jak to jest?

    Podłączę się: prowadzę piekarnię, chcę zmienić branże
    na usługi medyczne - czy mam coś gdzies zgłosić(ustawa
    o bezpieczeństwie żywności iżywienia nic o ym nie mówi) :)