  • 1. Data: 2005-11-19 12:47:37
    Temat: Różne serii numeracji faktur
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Jak do tego USy podchodzą? Mam sklep internetowy drukujący od razu
    faktury. Będzie problem ze zsynchronizowaniem tego z fakturami dla
    sprzedaży poza tym sklepem. Czy można zrobić sobie dwie serie, dajmy na
    to SKLEP/... dla faktur ze sklepu i np. FV/... dla innych faktur?

    Widuję dużo firm wystawiających faktury z różnych serii, ale na ogół
    dotyczy to sprzedaży w roznych lokalach i technicznej niemożliwości
    synchronizacji numeracji. Uzasadnienie wtedy jest proste i
    niepodważalne.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 2. Data: 2005-11-20 00:09:17
    Temat: Re: R??ne serii numeracji faktur
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl> wrote:
    > sprzeda?y poza tym sklepem. Czy mo?na zrobi? sobie dwie serie, dajmy na
    > to SKLEP/... dla faktur ze sklepu i np. FV/... dla innych faktur?

    Temat przewijal sie jakis czas temu, wniosek byl taki, ze mozna.

    a.

  • 3. Data: 2005-11-21 08:18:22
    Temat: Re: Różne serii numeracji faktur
    Od: "GosiaK" <g...@W...pl>

> [...]
    > sprzedaży poza tym sklepem. Czy można zrobić sobie dwie serie, dajmy na
    > to SKLEP/... dla faktur ze sklepu i np. FV/... dla innych faktur?

    Witam
    Jak najbardziej możesz. Jeśli część faktur wystawiasz np w sklepie, a część
    inkasuje np kasjer czy przedstawiciel działający w terenie, to masz podstawę
    do prowadzenia różnych serii faktur. Pracowałam kiedyś w firmie, gdzie
    własnie z takich praktycznych względów były 3 czy 4 serie faktur. Nikt sie
    nie czepiał.
    pozdrawiam cieplutko
    MałGosiaK
    --
    www.SiedemZyczen.pl
    reklama nie musi być droga... sprawdź!

  • 4. Data: 2005-11-21 16:08:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Nov 2005, Samotnik wrote:

    > Jak do tego USy podchodzą?

    O ile wiem - nijak.
    Bo zasady AFAIK są proste - "każdy powód jest dobry" :)

    > Widuję dużo firm wystawiających faktury z różnych serii, ale na ogół
    > dotyczy to sprzedaży w roznych lokalach

    Eche. Obejrzyj sobie f-ry z TPSA :)
    Dla każdego Szanownego Klienta ;) (a raczej dla jego Szanownego
    Telefonu ;>) prowadzą osobny "ciąg numeracji".
    A osobną numerację sprzedaży towarów i (osobno) usług mam od
    początku, bo pooglądałem w byłego pracodawcy :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-11-21 19:01:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 21 Nov 2005 17:08:43 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Eche. Obejrzyj sobie f-ry z TPSA :)
    > Dla każdego Szanownego Klienta ;) (a raczej dla jego Szanownego
    >Telefonu ;>) prowadzą osobny "ciąg numeracji".
    Raczej dla jego szanownego konta abonenckiego.

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?