  • 1. Data: 2009-05-04 06:47:40
    Temat: REGON a pieczątka
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Czytałem broszurę o nowym wniosku o wpis do EDG i znalazłem tam to:

    "Podawanie numeru REGON. Obecnie numer Regon nie jest już niezbędny przedsiębiorcy
    do funkcjonowania w obrocie gospodarczym czy urzędowym (poza statystyką publiczną).
    Przykładowo posiadanie numeru Regon nie jest potrzebne do wyrobienia pieczątki
    firmowej.
    Do dnia 31 marca 2009 r. obowiązywał przepis art. 43 ust. 3 ustawy o statystyce
    publicznej,
    zgodnie z którym podmioty podlegające wpisowi do rejestru Regon w kontaktach
    urzędowych i
    związanych z obrotem gospodarczym były obowiązane do posługiwania się zaświadczeniem
    Regon i podawania tego numeru w pieczęciach firmowych i drukach urzędowych.
    Z dniem 31 marca 2009 r. przepis ten został uchylony.
    "

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-05-04 07:53:50
    Temat: Re: REGON a pieczątka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 May 2009, Tomek wrote:

> [...]
    firmowej.
    > Do dnia 31 marca 2009 r. obowiązywał przepis art. 43 ust. 3 ustawy o statystyce

    O, dobrze wiedzieć, uchroniłeś mnie przed niechybnym spotsponowaniem przy
    najbliższej dyskusji o pieczątkach :)
    (bo bym niewątpliwie z tym wyskoczył)

    A swoją drogą - od Was też chcieli jakowychś "aktualizacji danych"?
    Przy okazji się dowiedziałem że regionalne biuro GUS nadal istnieje
    (i dobrze).

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-05-04 09:40:50
    Od: Basia F <B...@g...com>

    On 4 Maj, 09:53, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
> [...]

    >   A swoją drogą - od Was też chcieli jakowychś "aktualizacji danych"?
    >   Przy okazji się dowiedziałem że regionalne biuro GUS nadal istnieje

    A przypadkiem nie chodzi o aktualizacje PKD ??
    Chyba wszyscy musza tylko oni sobie scigaja kolejnych ludzikow.

    Basia F.

  • 4. Data: 2009-05-04 10:31:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news napisal:
    > A swoją drogą - od Was też chcieli jakowychś "aktualizacji danych"?
    > Przy okazji się dowiedziałem że regionalne biuro GUS nadal istnieje
    > (i dobrze).

    Ostatnio znajomego wylosowali do ankietyzacji i biedaczysko
    musial zeznawac przez ten ich Portal Statystyczny ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2009-05-04 12:42:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 4 May 2009 09:53:50 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A swoją drogą - od Was też chcieli jakowychś "aktualizacji danych"?
    > Przy okazji się dowiedziałem że regionalne biuro GUS nadal istnieje
    > (i dobrze).

    Na mnie trafiło z ankietą. Masakryczny ten ich system.

    Ale krótka piłka - brak, zero, nie prowadzono, nara ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2009-05-04 17:04:26
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Na mnie trafiło z ankietą. Masakryczny ten ich system.
    >
    > Ale krótka piłka - brak, zero, nie prowadzono, nara ;)

    Tak to ludzie traktują, a potem dane i wnioski z nich wypływające są gówno
    warte.

  • 7. Data: 2009-05-04 18:55:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 May 2009, Basia F wrote:

    > A przypadkiem nie chodzi o aktualizacje PKD ??

    Hm... ale *tę* aktualizację robiło się w UM i oni kopię
    dostali (przynajmniej ode mnie).
    Owszem, była w ankiecie tabelka ze starym i nowym PKD :)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2009-05-04 19:09:37
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    MarekZ <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Tak to ludzie traktują, a potem dane i wnioski z nich wypływające są gówno
    > warte.

    My to potraktowaliśmy serio - w nagrodę dostaliśmy trzy kolejne ankiety.
    Te też sumiennie wypełniliśmy - po paru tygodniach przyszły dwie kolejne
    (dobrze, że nie 9, jak w bajce o trzygłowym smoku). Jak powiedzieliśmy,
    że nie wypełnimy, to straszyli grzywną. Niedługo trzeba będzie zatrudnić
    dodatkowego pracownika do wypełniania ankiet GUSu. Póki co wpisujemy zera
    gdzie tylko się da, a gdzie się nie da jakieś przybliżone wartości, byle
    tylko się odwalili.

    To tak jak ze znakami drogowymi - mała ilość zwiększa bezpieczeństwo, za
    duża ilość zmniejsza bezpieczeństwo, bo ludzie je olewają. Czy jak z
    podatkami. Czy czymkolwiek innym :) Przedobrzyli.

    P.

  • 9. Data: 2009-05-04 23:45:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 4 May 2009 19:04:26 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Tak to ludzie traktują, a potem dane i wnioski z nich wypływające są gówno
    > warte.

    No sorry, ale miałem wziąć dane z sufitu?

    Wpisałem sobie do EDG PKD działalności naukowo-badawczej w jakimś zakresie
    technicznym i o to właśnie pytali. Jak tylko się faktycznie tym zajmę, to
    nie omieszkam przykładnie wypełnić kolejnej ankiety. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2009-05-05 05:37:49
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-05-2009 o 19:04:26 MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Tak to ludzie traktują, a potem dane i wnioski z nich wypływające są gówno
    > warte.

    A ile mają być warte? Kilka razy pisałeś mi już żebym nie żartował
    co wpisać tu czy tam bo zdechłej myszy to nie obchodzi,
    więc teraz forwarduje to do Ciebie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek