    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: REGON a pieczątka
    Date: Mon, 4 May 2009 09:53:50 +0200

    On Mon, 4 May 2009, Tomek wrote:

    > Przykładowo posiadanie numeru Regon nie jest potrzebne do wyrobienia pieczątki
    firmowej.
    > Do dnia 31 marca 2009 r. obowiązywał przepis art. 43 ust. 3 ustawy o statystyce
    publicznej,

    O, dobrze wiedzieć, uchroniłeś mnie przed niechybnym spotsponowaniem przy
    najbliższej dyskusji o pieczątkach :)
    (bo bym niewątpliwie z tym wyskoczył)

    A swoją drogą - od Was też chcieli jakowychś "aktualizacji danych"?
    Przy okazji się dowiedziałem że regionalne biuro GUS nadal istnieje
    (i dobrze).

    pzdr, Gotfryd