  • 1. Data: 2003-02-10 14:51:06
    Temat: Rach bankowy a US
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam
    Skladajac papiery do US, konkretnie rejestracja VAT-u i rejestracja NIP w nowej
    DG -zdeklarowalem swoje konto bankowe osobiste jako główne konto do rozliczeń z
    US i wogóle jako jedyne jakie posiadam.
    Jednak moj Bank stwierdzil ze nie mogę wykonywać operacji gospod. nawet tych
    malutkich z jego rachunku, w zwiazku z tym zakladam nowe konto firmowe, pytanie
    jest takie : czy teraz muszę odkrecac sprawe w us - tzn wypelniac nowy
    formularz, czy starczy aktualizacja, czy wogole sobie nie zawracac tym glowy ?
    Czekam na Waszą opinie i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-10 15:54:50
    Temat: Re: Rach bankowy a US
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

> [...]
    > jest takie : czy teraz muszę odkrecac sprawe w us - tzn wypelniac nowy
    > formularz, czy starczy aktualizacja, czy wogole sobie nie zawracac tym

    Jeśli przewidujesz, że na Twój rachunek będą dokonywane jakiekolwiek zwroty
    z us, np nadpłata VAT'u to lepiej zaktualizować na formularzu NIP1 jeśli
    dobrze pamiętam.
    AGa

  • 3. Data: 2003-02-10 17:23:16
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Czekam na Waszą opinie i pozdrawiam

    Ustawa nakłada obowiązek informowania o zmianach danych zawartych
    w zgłoszeniu - termin to 7 albo 14 dni (nie pamiętam).
    IMHO należy po prostu złożyć aktualizację.

    Pix

  • 4. Data: 2003-02-10 23:33:55
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Czekam na Waszą opinie i pozdrawiam

    jeśli dzialalność 1-osobowa NIP1
    przy skladaniu powiedz że zmiana rachunku bankowego, aby pani nie żądała
    cudów:)
    termin do 7 dni, ale nie przejmuj sie jesli go przekroczysz, chyba ze
    spodziewasz sie zwrotu vat to radze szybko
    grzess

  • 5. Data: 2003-02-11 08:28:50
    Od: "Michał M." <m...@t...pl>

    W artykule news:4650.000003e2.3e47bc5a@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): Użytkownik z adresu <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > us - tzn wypelniac nowy formularz, czy starczy aktualizacja, czy
    > wogole sobie nie zawracac tym glowy ? Czekam na Waszą opinie i

    prowadzisz działalność gospodarczą, jeśli tak to albo zmień bank, albo zró
    im porządną zadyme w banku i domagaj się na piśmie dlaczego nie możesz
    dokonywać takich operacji bankowych, niech ci pokarzą podstawę prawną
    pochwal się co to za bank, przyda się dla innych
    w US jak zakładasz nowe konto to aktualizacja wystarczy

    Pozdrwiam Michał

  • 6. Data: 2003-02-11 08:41:20
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał M." <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dokonywać takich operacji bankowych, niech ci pokarzą podstawę prawną
    > pochwal się co to za bank, przyda się dla innych

    Nie zartuj.

    Karol

  • 7. Data: 2003-02-11 09:40:16
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "Michał M." <m...@t...pl> napisal w

> [...]
    > możesz dokonywać takich operacji bankowych, niech ci pokarzą podstawę
    > prawną pochwal się co to za bank, przyda się dla innych

    Ta podstawa nazywa się regulamin konta, na który człowiek się zgodził
    (jeśli nie czytał go wtedy, to jego wina - powinien teraz to szybko
    nadrobić). W regulaminie napisane jest, jakie są warunki i zastrzeżenia.
    Akurat w tej sprawie nie ma się o co ciskać.

    Marta

  • 8. Data: 2003-02-11 12:38:23
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MartaW" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nadrobić). W regulaminie napisane jest, jakie są warunki i zastrzeżenia.
    > Akurat w tej sprawie nie ma się o co ciskać.

    Ale bedac sprytnym mozna troche polawirowac :-)

    Karol

  • 9. Data: 2003-02-11 13:22:44
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisal w

    > Ale bedac sprytnym mozna troche polawirowac :-)

    A to, owszem :-) Też mam takie dni :-)

    Marta