  • 1. Data: 2003-02-10 14:43:36
    Temat: Podatek od spadku!!!!!!!!
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

    Potrzebuję Wasze pomocy!
    Wraz z mamą otrzymałyśmy spadek po ojcu-mężu. Są to grunty rolne, las i
    dom mieszkalny. Od tego spadku musiałyśmy zapłaci bardzo duży podatek do
    urzędu skarbowego.
    Teraz mama chciałaby swoją część przekazać mojemu synowi, który ma
    obecnie16 lat. Czy jest jakaś możliwość przekazania tego bez uiszczania
    kolejnej ogromnej sumy do urzędu skarbowego?
    Czyli jak ominąć podatek?

    Będę wdzięczna za pomoc. Iwona.

  • 2. Data: 2003-02-11 09:22:24
    Temat: Re: Podatek od spadku!!!!!!!!
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Iwona" <i...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > obecnie16 lat. Czy jest jakaś możliwość przekazania tego bez uiszczania
    > kolejnej ogromnej sumy do urzędu skarbowego?

    Sprawdzic, czy przypadkiem nie ma uchwaly rady gminy
    o tym, ze na wniosek podatnika urzad zaniecha poboru podatku.

    Poza tym raczej trudno.
    Bo jesli bedzie sie dawac "na raty" to zamiast US- osi zaplacimy
    noratiuszowi.

    Boguslaw