  • 1. Data: 2003-02-10 14:05:54
    Temat: czy moge odliczyc studia zony
    Od: "Miron" <0...@p...wp.pl>

    Witam,
    czy moge skorzystac z ulgi "na ksztalcenie sie" zony gdy:
    - studia sa platne
    - zona nie pracuje
    - rozliczamy sie razem
    - zona ma wiecej niz 25 lat
    czy musze skorzystac tu z odliczenia na "doksztalcanie sie zawodowe"?
    za wszelkie info dzieki z gory
    pozdrawiam
    miron

  • 2. Data: 2003-02-11 08:50:08
    Temat: Re: czy moge odliczyc studia zony
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Miron" <0...@p...wp.pl> wrote in message
    > Witam,
    > czy moge skorzystac z ulgi "na ksztalcenie sie" zony gdy:

    Oczywiscie ze Pan nie moze....
    (nie bijcie mnie jeszcze....czytajcie dalej)

    > - studia sa platne
    > - zona nie pracuje
    > - rozliczamy sie razem
    > - zona ma wiecej niz 25 lat
    > czy musze skorzystac tu z odliczenia na "doksztalcanie sie zawodowe"?

    We wspolnym rozliczeniu ZONA. (Czyli ten, kto bedzie wypelnial Pit
    wpisze to po stronie zony jako "doksztalcanie PODATNIKA" (a nie zony
    podatnika)).

    Wyjdzie tak, jakby Pan odliczyl...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-02-16 12:31:45