  • 1. Data: 2003-05-27 09:41:42
    Temat: FAKTURA VAT
    Od: "TPSA" <m...@p...wp.pl>

    Mam pytanie
    Jak mam wystawic fakture(jesem platnikem VAT) dla nie platnika nie bedącego
    platnikiem vat (prowadzi dzialanosc gospodarcza)?
    czy jest to faktura vat bez NIP czy tez faktura konsumpcyjna???
    Pomocy bo w tych sprawach jestem zielony ....

  • 2. Data: 2003-05-27 10:58:59
    Temat: Re: FAKTURA VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 May 2003, TPSA wrote:

    >+ Mam pytanie
    >+ Jak mam wystawic fakture(jesem platnikem VAT) dla nie platnika nie bedącego
    >+ platnikiem vat (prowadzi dzialanosc gospodarcza)?

    Ja w kwestii poniżej:

    >+ czy jest to faktura vat bez NIP czy tez faktura konsumpcyjna???

    A rozp. ministra ds. faktur czytał(a/e)ś ?
    I to co w ustawie napisano też ?

    >+ Pomocy bo w tych sprawach jestem zielony ....

    No, my się też musimy poduczyć :) Bo w ostatnich 2 tygodniach drugi raz
    pada termin "faktura konsumpcyjna" i ja bym z chęcią obejrzał jakiś
    paragraf gdzie "cóś takiego" zdefiniowali... !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 3. Data: 2003-05-27 11:36:12
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > No, my się też musimy poduczyć :) Bo w ostatnich 2 tygodniach drugi
    raz
    > pada termin "faktura konsumpcyjna" i ja bym z chęcią obejrzał jakiś
    > paragraf gdzie "cóś takiego" zdefiniowali... !

    To cos wg schematu:
    faktura paliwowa, leasingowa, medialna

    albo

    też jest to faktura o specjalnym
    przeznaczeniu i w tym celu
    sporządzona na papierze np ryżowym :-))

  • 4. Data: 2003-05-27 12:19:17
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > raz

> [...]
    ------------------------------
    paliwowa medialna na papierze ryżowym o to moze być dobre prosze o kilka ryz
    .Można coś przekąsić pora dobra.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-05-28 23:56:19
    Temat: Re[2]: FAKTURA VAT
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 27 maja 2003 o godzinie (14:19:17) napisano:

    WP> Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomo?ci

    WP> ------------------------------
    WP> paliwowa medialna na papierze ryżowym o to moze być dobre prosze o kilka ryz
    WP> .Można co? przek?sić pora dobra.
    WP> Wiola

    Ech zlosliwcy... zamiast czlowiekowi napisac, zeby po prostu wystawil
    fakture VAT, to sugerujecie mu, ze powinien fakture zjesc... ;)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 6. Data: 2003-05-29 06:12:39
    Temat: Re: Re[2]: FAKTURA VAT
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ech zlosliwcy... zamiast czlowiekowi napisac, zeby po prostu wystawil
    > fakture VAT, to sugerujecie mu, ze powinien fakture zjesc... ;)

    ----------------------------------
    To raczej nie była złośliwość z mej strony ale to pytający użył jakiegoś
    określenia konsumpcyjne co dla kilku osób na grupie jest niezrozumiałe dla
    mnie też więc zamiast odpowiedzie pojawiły się żarty jeśli złośliwe to
    sorry.
    Jednak ty Krzysztofie też nie udzieliłeś odpowiedzi pytającemu .
    Pozdrawiam Wiola

  • 7. Data: 2003-06-02 01:39:56
    Temat: Re[4]: FAKTURA VAT
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 29 maja 2003 o godzinie (08:12:39) napisano:
> [...]
    WP> sorry.
    WP> Jednak ty Krzysztofie też nie udzieliłeś odpowiedzi pytającemu .

    Wiolu, to posądzenie o zlosliwosc bylo z przymruzeniem oka... :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl