  • 31. Data: 2003-09-20 22:23:58
    Temat: Re: Re[2]: Sprawdźcie proszę - Kto ma wirusa?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Uncle Davey" <n...@j...com> napisał w wiadomości
    news:bkiiv2$sbl$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Prosze nie badz analnym.

    Może oralnym, nachalnym, genialnym....:-))))))))))

  • 32. Data: 2003-09-21 12:23:27
    Od: "Uncle Davey" <n...@j...com>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Uncle Davey" <n...@j...com> napisał w wiadomości
    >
    > Może oralnym, nachalnym, genialnym....:-))))))))))

    Moze nawet uzywac tylna strone kolana, jak chce.

    Tylko bez analnosci.

    Do EU jeszcze nie doszlismy, bedzie duzo czasu na analnosci potem.

    Onklo.

  • 33. Data: 2003-09-22 06:53:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 21 Sep 2003, Uncle Davey wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ > On Sat, 20 Sep 2003, Uncle Davey wrote:
    >+ > [...2 strony cytatu...]
    [...]
    >+ Prosze nie badz analnym.

    Usiłujesz mnie obrazić i nie masz lepszego pomysłu ? :>

    >+ Uncle Davey, napewno sa lepsze sposoby przywitania nowego grupowicza.

    Mamy cię pochwalić ?
    Jesteś nowy *na grupie* czy pierwszy raz czytnik uruchomiłeś ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 34. Data: 2003-09-22 19:46:45
    Od: "fart" <k...@g...pl>

    > Prosze nie badz analnym.

    Uncle ....., mogłbym mówić do Ciebie WUJU ale musiałbym sie bardzo starać
    by się nie przejęzyczyć
    Uncle ..... a swoją drogą to gdybym się przejęzyczył to i tak jest to
    niedaleko kregu Twoich zainteresowań.
    Brak mi jeszcze Twojej orientacji i będzie komplet.
    Słuchaj WUJU ..... mam pytanie: Czy gdy będzie można wybrać opodatkowanie 19
    % bez ulg ..... lub pozostać przy starych zasadach to co wybierzesz ?????

    I jeszcze jedno WUJU ... czy preferujesz również sekt i crem :)))))))))
    Ja o tym słyszałem a jeśli Ty ....... to może podziel się z nami swoją
    wiedzą.

    kurdelebele dlaczego takie analno-fekalne sprawy poruszają defloranci?????

    pozdrawiam
    fart

    PS.
    chyba byłem grzeczny????
    po ostatnim moim wyrwie, dostałem od kulturalnych ludzi opr i musiałem
    obiecać, że nie będę się ę znęcał nad chorymi .... bo to niezgodne z ustawą
    o zdrowiu psychicznym.

  • 35. Data: 2003-09-23 16:19:17
    Od: "Uncle Davey" <n...@j...com>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > [...]
    >
    > Usiłujesz mnie obrazić i nie masz lepszego pomysłu ? :>

    Mialbym duzo po-myslow, ale akurat analnym byles.

    > Mamy cię pochwalić ?
    > Jesteś nowy *na grupie* czy pierwszy raz czytnik uruchomiłeś ? ;)

    Chyba co najmniej treci lub czwarty...

    http://tinyurl.com/odft
    http://tinyurl.com/odge
    http://tinyurl.com/odhg
    http://tinyurl.com/odhs
    http://tinyurl.com/odi6

    Oh, az piec razy uruchomilem....

    > pozdrowienia, Gotfryd

    Best,

    Uncle Davey

  • 36. Data: 2003-09-23 16:35:24
    Od: "Uncle Davey" <n...@j...com>

    Użytkownik "fart" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Uncle ....., mogłbym mówić do Ciebie WUJU ale musiałbym sie bardzo starać
    > by się nie przejęzyczyć

    Dzieciaku jeden.

    > Uncle ..... a swoją drogą to gdybym się przejęzyczył to i tak jest to
    > niedaleko kregu Twoich zainteresowań.

    You wish.

    > Brak mi jeszcze Twojej orientacji i będzie komplet.

    See above.

    > Słuchaj WUJU ..... mam pytanie: Czy gdy będzie można wybrać opodatkowanie
    19
    > % bez ulg ..... lub pozostać przy starych zasadach to co wybierzesz ?????

    Ja nie wierze w 19% dopoki nie widze to w Ustawie.
    Bardziej mnie bezpokoi idee VATu na gruntach.
    Co daja jedna reka, zabieraja druga.

    > I jeszcze jedno WUJU ... czy preferujesz również sekt i crem :)))))))))

    Szczerze mowiac, nie bardzo zrozumialem pytanie.

    > Ja o tym słyszałem a jeśli Ty ....... to może podziel się z nami swoją
    > wiedzą.

    Ja mam tu jakas idee, ze robisz mi niemoralna propozycje, tylko bez tego
    miliona dolarow...

    > kurdelebele dlaczego takie analno-fekalne sprawy poruszają defloranci?????
    >
    > pozdrawiam
    > fart

    Okay, if you say so:
    Phhhhhhhrrrrrrrrrrruuuurrrrp!

    > PS.
    > chyba byłem grzeczny????

    Byles po prostu boski.

    > po ostatnim moim wyrwie, dostałem od kulturalnych ludzi opr i musiałem
    > obiecać, że nie będę się ę znęcał nad chorymi .... bo to niezgodne z
    ustawą
    > o zdrowiu psychicznym.

    Nie wiem. Lektura jej paragrafow jest chybe Tobie blizej....

    Uncle Davey

  • 37. Data: 2003-09-24 05:59:01
    Od: "fart" <k...@g...pl>

    > Dzieciaku jeden.

    > You wish.

    Sugeruję, że lub zbyt mały zasób ojczystych słow :)))))))))))))))))).
    Pracuj, pracuj, pracuj ....

    > See above.

    Patrz wyżej .... ja nie mam obowiązku znać zwrotów w języku pierwotnych
    Eskimosów uczestnicząc w wypowiedziach polskiej grupy :))))))))
    Zastanawia mnie, czy Ty się przypadkowo nie wstydzisz polskich słów?

    > 19
    > Ja nie wierze w 19% dopoki nie widze to w Ustawie.

    Ja nie wierze w 19% dopoki nie widze TEGO w Ustawie.
    teraz to już brak, kurdlelbele, umiejętności podstawowej odmiany wyrazów,
    czyli potwierdxza się powyższa moja teza o brakach językowych.

    > Bardziej mnie bezpokoi idee VATu na gruntach.
    > Co daja jedna reka, zabieraja druga.

    Gruntami to bym się nie przejmował, zwracając uwagę na podstawowe dziedziny
    gospodarki, z których państwo ma podatki, i w których jeszcze może coś nam
    zabrać :)))))))))))

    > Szczerze mowiac, nie bardzo zrozumialem pytanie.

    A to nie jest miejsce na wyjaśnianie takich spraw, jak będziesz dalej
    zainteresowany, skieruje Cię do odpowiedniej grupy celem edukacji z tej
    dziedziny równeż ale będziesz musiał okazać się dowodem tożsamości
    stwierdzającym, że przynajmniej Twój wiek fizyczny uprawnia do nazywania Cie
    osobą dorosłą . Z tego co zauważyłem to tutaj pisze się o podatkach a nie
    pieprzy głupoty. Czasami mnie porywa i wyrywa, jak jakiś (....), (....),
    (....) próbuje ludziom pracującym dla innych wstawiać swoje mądrości i
    głupości

    > Ja mam tu jakas idee, ze robisz mi niemoralna propozycje, tylko bez tego
    > miliona dolarow...

    Jednak Twój krąg zainteresowań, zauważyłem to po twoich postach, przebiega
    tylko wokół odbytu, lub sexu, czyli nie jest to ta grupa. Jeszcze raz
    informuję, że nie przeczytałeś tytułu grupy i wszedłeś nie tu.
    To nie jest grupa "prącie w portkach" a "prawo. podatki".

    > Okay, if you say so:
    > Phhhhhhhrrrrrrrrrrruuuurrrrp!

    To powyższe to mi przetłumaczysz, czy mam iść do tłumacza, by jak Polak z
    Polakiem po polsku się porozumieć ????

    > Byles po prostu boski.

    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE no tylko bez czułości proszę.
    Już mi po Twoim pościa zaczęły spływać propozycje od chłopców ale kieruje je
    do Ciebie, zgodnie z umową.

    > Nie wiem. Lektura jej paragrafow jest chybe Tobie blizej....

    Tak, tak ta ustawa też mi jest trochę znana. Poolecam ją Tobie, jeśli
    umiejętności czytania i rozumienia po polsku jeszcze nie zatraciłeś WUJU.

    > Uncle Davey

    WUJU ... coś mi się zdae, że masz kompleksy ale nie martw się i pracuj nad
    sobą przejdzie. Mam nadzieje, że nie na dzieci.

    pozdrawiam
    fart

    ahaaaa i nie pisz mi proszę co znaczy "fart" w innych językach, jak polski
    .... bo .... naprawde nie chce wiedzieć, że jest to znów blisko ośrodka
    Twojego zainteresowania.

    byłem kurdefrak grzeczny, nieeeeeeeeeeeeee ???