  • 1. Data: 2004-02-12 09:18:33
    Temat: PIT-37 - koszty uzysk. faktycznie poniesione
    Od: sonia <a...@t...pl>

    Witam serdecznie.
    Dzisiaj zastanawiam się nad takim problemem: ponieważ dojeżdżam do miejsca pracy mam
    podwyższone koszty uzyskania przychodu. Ale zamierzam odliczyć sobie jeszcze więcej
    na podstawie biletów PKP które zbieram. Ale mam jeszcze kartę miejską którą ładuję
    miesiąc w miesiąc kwotą 66,00zł. Ale czy taką kartę też można przyjąć jako \"Bilet\"
    i wyliczyć sobie 66,00 razy 12 miesiecy?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-02-12 11:30:06
    Temat: Re: PIT-37 - koszty uzysk. faktycznie poniesione
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, sonia wrote:

    >+ Ale mam jeszcze kartę miejską którą ładuję miesiąc w miesiąc kwotą
    >+ 66,00zł. Ale czy taką kartę też można przyjąć jako \"Bilet\" i wyliczyć
    >+ sobie 66,00 razy 12 miesiecy?

    Hm... a masz dowód zakupu w postaci faktury na przykład ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-02-12 11:59:47
    Temat: Re: Re: PIT-37 - koszty uzysk. faktycznie poniesione
    Od: sonia <a...@t...pl>

    > Hm... a masz dowód zakupu w postaci faktury na przykład ?
    Nie mam, ale przecież w przypadku PKP też nie mam faktury tylko 12 biletów
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2004-02-12 13:23:52
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "sonia" <a...@t...pl> wrote in message
    > Nie mam, ale przecież w przypadku PKP też nie mam faktury tylko 12 biletów

    Imienne?
    Bo w ustawie jest wyrażnie napisane imiennych biletów.

  • 5. Data: 2004-02-12 13:40:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, sonia wrote:

    >+ > Hm... a masz dowód zakupu w postaci faktury na przykład ?
    >+ Nie mam, ale przecież w przypadku PKP też nie mam faktury tylko 12 biletów

    Bilet może być f-rą :), rozp. MF z 22 marca 2002 :)
    Niemniej - f-ra ci potrzebna nie jest.
    Potrzebny jest "kwit" z twoim imieniem, nazwiskiem, adresem,
    datą sprzedaży i sumą wydatku.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2004-02-12 13:40:14
    Od: sonia <a...@t...pl>

    > Bo w ustawie jest wyrażnie napisane imiennych biletów.
    Jeśli jest tak w ustawie, to sprawa wyjaśniona. Bilety PKP mam imienne, MZA-karta,
    która w tym wypadku odpada.
    Dzięki za podpowiedzi

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>