  • 1. Data: 2004-02-12 09:19:52
    Temat: koszty uzyskania przychodu
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    W jaki sposób mogę w rozliczeniu rocznym za rok 2003 podwyższyć koszt uzyskania
    przychodu z tytułu dojazdu do miejsca pracy w innej miejscowości? Nie znalazłem
    takiej pozycji w samym PIT-37.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-02-12 09:58:00
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu
    Od: sonia <a...@t...pl>

    > W jaki sposób mogę w rozliczeniu rocznym za rok 2003 podwyższyć koszt uzyskania
    przychodu z tytułu dojazdu do miejsca pracy w innej miejscowości? Nie znalazłem
    takiej pozycji w samym PIT-37
    w poz. 46 masz koszty uzyskania przychodu i wpisujesz to poniesione faktycznie koszty
    ( nie z PIT-11)
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>