  • 1. Data: 2002-02-28 08:34:25
    Temat: Re: Re: VAT liczony struktura
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Było 26.II, zdążyłem "wyciąć" więc wątek się podzieli
    (kopiuję na ekran) - przepraszam.
    [lekko przycinam]
    +++++++
    Sławomir Dąbrowski pisał:
    On Mon, 25 Feb 2002 23:29:03 +0100, Gotfryd Smolik [...]

    >IMHO *niestety* tak...

    A dlaczego? Moim zdaniem w ogóle tego nie należy ujmować w deklaracji
    bo sprzedaż ta jest nie objęta ustawą VAT. Gdyby była objęta to
    obowiązywała by stawka 22% a nie zw.
    -------

    Hm...
    Wygląda że kolejny raz nie pomyślałem o "nieobjętych".
    Może jeszcze ktoś skomentować ? (najlepiej jeśli
    "przeszło kontrolę", np. US)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2002-03-05 10:22:55
    Temat: Re: VAT liczony struktura
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    > Hm...
    > Wygl?da ?e kolejny raz nie pomy?la?em o "nieobj?tych".
    > Mo?e jeszcze kto? skomentowaae ? (najlepiej je?li
    > "przesz?o kontrol?", np. US)
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Moge dodac od siebie, ze w ubieglym roku przy sprzedazy licencji
    konsultowalam sie ze swoim US i dostalam odpowiedz j.w. Czyli taki
    przychod wykazac w ew. sprz. jako "nieobjety" ustawa i tak powstala
    struktura rozliczyc Vat.
    Graszka