  • 1. Data: 2002-02-28 08:06:41
    Temat: dochodowy - jaki status ?
    Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie czy jeśli do połowy roku 2001 osoba posiadała status osoby
    samotnie
    wychowującej dziecko a w drugiej połowie roku ten staus jej sie zminił, to
    jak ma się rozliczyć
    za rok 2001, indywidulanie czy jako osoba samotnie wychowujaca dziecko ?

    Greg

  • 2. Data: 2002-02-28 08:59:07
    Temat: Re: dochodowy - jaki status ?
    Od: "Marcin Prządka" <p...@g...pl>

    Jeżeli chociaż jeden dzień w roku podatkowym osoba
    posiadała status osoby samotnej wychowyjącej dziecko
    rozlicza sie jako właśnie taka osoba

    pozdrawiam