  • 1. Data: 2005-08-05 10:21:26
    Temat: Rejestracja domeny .pl dla firmy z UE
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Jak powinna być wystawiona faktura za rejestrację domeny .pl (w NASKu)
    dla firmy z UE? VAT 0%?

    Na http://panorama.infor.pl/serwisvat/blank.html?trs=VA
    T_w_UE&d=2
    znalazłem, że usługi telekomunikacyjne, w tym dostęp do internetu
    są opodatkowane w miejscu, gdzie usługobiorca prowadzi działalność.

    P.

  • 2. Data: 2005-08-05 11:02:20
    Temat: Re: Rejestracja domeny .pl dla firmy z UE
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znalazłem, że usługi telekomunikacyjne, w tym dostęp do internetu
    > są opodatkowane w miejscu, gdzie usługobiorca prowadzi działalność.

    Obojętnie czy telekomunikacyjne czy elektroniczne (bo pewności nie mam), to
    jeśli odbiorcą jest podatnik vat z innego niż Polska kraju UE, to nie
    podlegają opodatkowaniu w RP - czyli nie 0% ale *nie podlega*
    Jeśli odbiorca nie jest podatnikiem vat - podlegaja opodatkowaniu w Polsce.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-08-05 18:57:17
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    my way <y...@s...tlen.pl> wrote:
    > Obojętnie czy telekomunikacyjne czy elektroniczne (bo pewności nie mam), to
    > jeśli odbiorcą jest podatnik vat z innego niż Polska kraju UE, to nie
    > podlegają opodatkowaniu w RP - czyli nie 0% ale *nie podlega*

    Czyli na fakturze w kolumnie VAT powinno być 'nie podlega'?

    Czy w przypadku normalnej WDT też ma być 'nie podlega'?

    P.

  • 4. Data: 2005-08-08 06:29:33
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    > Czyli na fakturze w kolumnie VAT powinno być 'nie podlega'?

    Jeśli zmieścisz ;))
    Widziałam takie faktury ze skrótem "np" , ja mam zwyczajne kreski, a
    adnotację, że nie podlega i że podatek rozliczy nabywca mam pod danymi
    nabywcy.
    Przy okazji: od 1 czerwca zmieniły się zasady zwrotu vat od zakupów
    związanych z taką sprzedażą

    > Czy w przypadku normalnej WDT też ma być 'nie podlega'?

    no nie, WDT ma przecież 0% (oczywiście po spełnieniu warunków wynikających z
    ustawy)

    pozdrawiam