  • 1. Data: 2005-08-04 19:32:34
    Temat: Re: Komputer a zwrot podatku
    Od: beta <j...@p...onet.pl>

    a prowadzisz DG ? jak nie to nie mozesz - nie ma juz tej ulgi

    pozdr,

  • 2. Data: 2005-08-04 19:53:36
    Temat: Komputer a zwrot podatku
    Od: "wcale_nie" <w...@i...pl>

    Witam!
    Nie jestem w temacie w ogóle, więc zapytuję.
    Kupuję synowi komputer. Czy jest możliwość odzyskania jakiejs czesci kosztow
    (kiedys bodajze kilka procent mozna bylo odpisac od podatku)?

    Jezeli tak to z jakiego tytułu i na jakich zasadach?

    --
    pozdrawiam
    w_nie

  • 3. Data: 2005-08-04 20:42:47
    Od: "wcale_nie" <w...@i...pl>

    beta wrote:
    > a prowadzisz DG ? jak nie to nie mozesz - nie ma juz tej ulgi

    Nie prowadze - znajomy prowadzi to moze sie dogadam? Tylko on tez kupuje
    komputerek - bedzie mogl odpisac oba? ;)

    Jak to wykombinowac?

    --
    pozdrawiam
    w_nie

  • 4. Data: 2005-08-05 07:13:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Aug 2005, wcale_nie wrote:
    [...]
    > Nie prowadze - znajomy prowadzi to moze sie dogadam? Tylko on tez kupuje
    > komputerek - bedzie mogl odpisac oba? ;)

    A jak wyjasni "brak składnika majątku w miejcu prowadzenia DG
    bez uzasadnienia" w razie kontroli ?

    > Jak to wykombinowac?

    Nijak. Przecież chcesz kupić synowi kompa do użytku osobistego
    a nie znajomemu do DG.
    Ewentualnie zastanawiać się na czas jeśli chodzisz na wybory :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)