    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozliczenie delegacji
    Date: Sun, 26 Feb 2006 18:53:09 +0100

    Robert Tomasik wrote:

    > W rozporządzeniu jest gdzieś "chyba, że nie było konieczności
    > dojazdów". A konieczności nie było.

    Jest mowa o ryczałcie na pokrycie kosztów
    dojazdów. Zatem faktycznie jeśli nie było kosztów
    dojazdów, to nie ma też chyba mowy ryczałcie na pokrycie
    czegoś, czego nie było.
    Zasugerowałem się, bo mnie kiedyś wypłacali
    nie interesując się czy były koszty dojazdu czy nie.
    Ale to było nieweryfikowalne :-)

    > Czyli reasumując: 2 pełne diety + jeden ryczałt za nocleg.

    Tak mi też wychodzi.
    No i jeszcze 2 ryczałty na dojazdy w te dni, kiedy były jakieś
    koszty dojazdów.