  • 11. Data: 2009-02-19 17:33:42
    Temat: Re: Rozliczenie kwartalne - pismo do US
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-02-2009 o 12:41:28 MariuszM <m...@t...onet.pl>
    napisał(a):

    > Mam jeszcze jedno pytanie:
    >
    > Teraz można wrzucać w koszty faktury do trzech miesięcy wstecz.
    > Jak jest przy rozliczaniu się kwartalnym?
    > Załóżmy, że znalazłem nie rozliczoną fakturę z poprzedniego kwartału np. w
    > kwietniu z lutego, to czy mogę ją rozliczyć w drugim kwartale?

    Jak to koszt ogólny, to raczej nie ma jak Ci zrobić bubu z tego tytułu

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 12. Data: 2009-02-19 18:11:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 12:41:28 +0100, MariuszM napisał(a):

    > Teraz można wrzucać w koszty faktury do trzech miesięcy wstecz.
    > Jak jest przy rozliczaniu się kwartalnym?

    Nie miesięcy, tylko okresów rozliczeniowych.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2009-02-19 21:18:13
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    Borys Pogoreło w <news:1rbk30oymspg5.1l3f2qor1t4mw$.dlg@40tude.net>:

    > Nie miesięcy, tylko okresów rozliczeniowych.

    W koszty, czy w VAT? ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2009-02-19 23:42:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 21:18:13 +0000 (UTC), TomN napisał(a):

    > W koszty, czy w VAT? ;P

    Jego pytaj, on użył złego terminu ;) Choć widać, że chce zapytać o VAT.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2009-02-20 00:27:31
    Od: "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl>

    > Jego pytaj, on użył złego terminu ;) Choć widać, że chce zapytać o
    > VAT.

    Pytam o jedno i o drugie. Skoro dajmy na to znalazłem w kwietniu lutową
    fakturę, to chcę ją rozliczyć i z VATu i z dochodowego, choć rozumiem,
    że dochodowy i tak wyrównam później. Więc jak to jest?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 16. Data: 2009-02-20 00:27:31
    Od: "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl>

  • 17. Data: 2009-02-20 13:00:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-20, MariuszM <Mariusz> wrote:

    > Pytam o jedno i o drugie. Skoro dajmy na to znalazłem w kwietniu lutową
    > fakturę, to chcę ją rozliczyć i z VATu i z dochodowego, choć rozumiem,
    > że dochodowy i tak wyrównam później. Więc jak to jest?

    No to "w koszty" to wydatki z danego roku IMHO wrzucasz do danego
    roku. VAT to 3 okresy rozliczeniowe.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2009-02-20 13:14:57
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    dzięki

    pzdr.
    Mariusz

  • 19. Data: 2009-02-20 17:32:24
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Dodaj jeszcze "Zawiadomienie skłądam zgodnie z art. 44 ust cośtam updof"
    > - tak na wszleki wypadek.

    Chcę to dodać, ale strasznie długi ten art. 44, możecie mi pomóc i
    podpowiedzieć który ustęp. Trochę się spieszę, bo mi zaraz pocztę zamkną.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 20. Data: 2009-02-20 17:39:30
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-02-2009 o 18:32:24 MariuszM <m...@t...onet.pl>
    napisał(a):

    > Chcę to dodać, ale strasznie długi ten art. 44, możecie mi pomóc i
    > podpowiedzieć który ustęp. Trochę się spieszę, bo mi zaraz pocztę zamkną.

    44.3g + 3i - ale jeśli się pomyliłem to na mnie się nie powołuj ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek