  • 1. Data: 2004-05-11 11:59:19
    Temat: Rozporządzenie w sprawie kas rejestrujących
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Czy rozporządzenie wydane na podstawie starej ustawy jest nadal
    obowiązujące? (nie mogę się dostać na strony sejmowe)

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 2. Data: 2004-05-11 14:36:08
    Temat: Re: Rozporządzenie w sprawie kas rejestrujących
    Od: "PABB" <p...@g...eta.pl>

    Użytkownik "/slawek" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Czy rozporządzenie wydane na podstawie starej ustawy jest nadal
    > obowiązujące? (nie mogę się dostać na strony sejmowe)

    Z tego co wiem wyszło nowe rozporządzenie w sprawie kas rejestrujących ale
    nic się nie zmieniło.
    Aska

  • 3. Data: 2004-05-12 06:43:04
    Temat: Re: Rozporz?dzenie w sprawie kas rejestruj?cych
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    >Z tego co wiem wyszło nowe rozporządzenie w sprawie kas rejestrujących ale
    >nic się nie zmieniło.

    To po co wyszło? :-)))

  • 4. Data: 2004-05-12 07:24:21
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik PABB napisał:

    > Użytkownik "/slawek" <w...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co wiem wyszło nowe rozporządzenie w sprawie kas rejestrujących ale
    > nic się nie zmieniło.

    Na stronach sejmowych stare rozporządzenie ma satus "obowiązujący"!??
    Na mofnecie nie ma nic o nowym..

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 5. Data: 2004-05-12 16:26:28
    Temat: Re: Rozporzadzenie w sprawie kas rejestrujacych (was: Rozporządzenie w sprawie kas rejestrujących)
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Wed, 12 May 2004 09:24:21 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, /slawek
    napisał(a):

    > Na stronach sejmowych stare rozporządzenie ma satus "obowiązujący"!??
    > Na mofnecie nie ma nic o nowym..

    Ale zobacz spis aktow prawnych do Dz.U. nr 85 na stronach sejmowych. Jest
    rpaporzadzenie w sprawie zmian - ale nie jego tektu. Data obowiazywania od
    1.05.2004.
    Ciekawy pasztet. Jak zwykle kaza nam przestrzegac czegos, z czym nie mozna
    sie zapoznac.
    Ale to juz taki kraj...

    --
    Mieczysław
    ----

  • 6. Data: 2004-05-13 09:04:15
    Temat: Re: Rozporzadzenie w sprawie kas rejestrujacych
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Mieczyslaw napisał:

    > Ale zobacz spis aktow prawnych do Dz.U. nr 85 na stronach sejmowych. Jest
    > rpaporzadzenie w sprawie zmian - ale nie jego tektu. Data obowiazywania od
    > 1.05.2004.

    Nie o to rozporządzenie mi chodzi - rozporządzenie w sprawie kas
    rejestrujących - poprzedenie (czy może nadal obowiązujące?) było wydane
    23-12-2002 r.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net