  • 1. Data: 2004-05-11 11:56:39
    Temat: cykor podatkowy za 5000
    Od: logiczek <c...@a...net>

    witam

    juz nie mam checi do szperania po przepisach i wszystko mi sie miesza :(
    wiec zwracam sie po prosta rade
    w ciagu roku 2003 wystawilem moze 13 fakturek
    razem wszystkie opiewaja na ok. 19000 pln netto + ok. 4000 VAT
    wszystko obarczone 22%
    i za duzo sie naczytalem :P
    wszystkie faktury na terenie kraju

    czy ja w ogole mam sobie zawracac glowe mozliwoscia odzyskania
    zaplaconego podatku VAT ???

    niby nie przekroczylem 10000 euro
    ale moja lepetyna dostala zator i brak mi inwencji interpretacji i
    kojarzenia :(

    o co w tym chodzi ???

    pozdrawiam
    logik

    ----------------------------
    logicznie rzecz biorac, nasze prawo jest nielogiczne

  • 2. Data: 2004-05-11 16:48:06
    Temat: Re: cykor podatkowy za 5000
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    logiczek wrote:

    > czy ja w ogole mam sobie zawracac glowe mozliwoscia odzyskania
    > zaplaconego podatku VAT ???

    Ze niby w kasie spodziewasz sie do reki dostac pieniadz? Niby
    na jakiej podstawie? Trzeba bylo koszty robic w 2003

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-05-11 16:55:22
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c7qf2d$8s8$1@atlantis.news.tpi.pl>, logiczek wrote:
> [...]
    > i za duzo sie naczytalem :P
    > wszystkie faktury na terenie kraju
    >
    > czy ja w ogole mam sobie zawracac glowe mozliwoscia odzyskania

    Nie. Byłeś VATowcem - byłeś. Zapłaciłeś VAT i koniec. Gdybyś nie był, to
    też byś wiele nie zdziałał, bo skoro wystawiałeś faktury, to pewnie firmom,
    a im i tak musiałbyś dać tę samą cenę netto.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 4. Data: 2004-05-12 14:29:44
    Od: logiczek <c...@a...net>

    Borszczuk wrote:

    > Ze niby w kasie spodziewasz sie do reki dostac pieniadz? Niby
    > na jakiej podstawie? Trzeba bylo koszty robic w 2003

    nu :)
    dlatego pytam sie ludzi zanim dotre do US :)
    a tak przynajmniej mogie sobie klapnac i glowy tym nie zawracac :P
    chociaz teoretycznie i tak pogrzebie :)
    thx

    --
    pozdrawiam
    logik

    ________________________________
    logik:
    niewiedza => glupota
    wiedza => zagrozenie
    ----------------------------
    Claudiusz:
    nie mow wszystkiego co wiesz,
    ale zawsze wiedz co mowisz

  • 5. Data: 2004-05-12 14:33:05
    Od: logiczek <c...@a...net>

    Samotnik wrote:

    > Nie. Byłeś VATowcem - byłeś. Zapłaciłeś VAT i koniec. Gdybyś nie był, to
    > też byś wiele nie zdziałał, bo skoro wystawiałeś faktury, to pewnie firmom,
    > a im i tak musiałbyś dać tę samą cenę netto.

    yeap, bylem vatowiec (jestem)
    ale ten obrot/przychodz 10000 EUR mniem tak podburzyl do rozwiazania
    zagadki, nu i gazeta prawna (nr 88, 6maj 2004) :[

    --
    pozdrawiam
    logik

    logik: