  • 1. Data: 2002-12-06 18:20:13
    Temat: Ryczałt ewidencjonowany
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    poczytałem sobie Ustawę i żaćmienie umysłu.Mam pytanie czy dla potrzeb
    ustalenia przychodu upoważniającego do "bycia na ryczałcie" liczy się
    przychód z DG prowadzonej samodzielnie i przychód uzyskany z udziału w
    spółce cywilnej (tzn sumuje się te przychody) czy z każdej działalności
    osobno.
    Jacek

  • 2. Data: 2002-12-06 19:11:07
    Temat: Re: Ryczałt ewidencjonowany
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Jacek wrote:
    > poczytałem sobie Ustawę i żaćmienie umysłu.

    Juz po zaćmieniu
    Jacek

  • 3. Data: 2002-12-06 23:43:15
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Dec 2002, Jacek wrote:

    >+ Jacek wrote:
    >+ > poczytałem sobie Ustawę i żaćmienie umysłu.
    >+
    >+ Juz po zaćmieniu

    No to przyniósłbyś ten kaganek oświaty... :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-12-07 11:46:30
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    > No to przyniósłbyś ten kaganek oświaty... :)

    Przychodów się nie sumuje.
    Jacek