  • 1. Data: 2002-12-06 17:41:30
    Temat: zapytanie????? odliczenie komputera
    Od: "Sylwia" <s...@p...onet.pl>

    Czy można odliczyć komputer od podatku. Biorąc pod uwagę , że jestem
    zatrudniona na umowę o pracę na stanowisku pomoc księgowej.

    s...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-12-06 19:02:48
    Temat: Re: zapytanie????? odliczenie komputera
    Od: "ssss" <s...@w...pl>

    Sprawa dosc prosta .musisz miec rachunek na sprzet kturego napewno nie masz
    .Idziesz do komisu RTV twoj brat , swat, ciotka oddaje go do sprzedazy
    komisowej a ty go kupujesz z komisu w tym samym dniu. Komis placi za
    ciotke,brata czy swata podatek, aty masz rachunek na sprzet ktory dopiero
    mozesz odliczyc od dochodu. Ty mozesz miec leptop, komputer. ale wrazie
    kontroli bedziesz musial udowodnic ze on jest ci niezbedny do osiagniecia
    przychodu. pozdrowienia s...@w...pl

  • 3. Data: 2002-12-07 00:27:00
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 6 Dec 2002 20:02:48 +0100, "ssss" <s...@w...pl>
    zakodował:

    >kontroli bedziesz musial udowodnic ze on jest ci niezbedny do osiagniecia

    Od kiedy musi służyć do osiągnięcia przychodu i na podstawie jakich
    przepisów?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775