  • 1. Data: 2002-12-06 16:07:22
    Temat: Pomocy - rozliczenie roczne osoby cywilnej z małżonkiem!
    Od: "ssss" <s...@w...pl>

    Proszę o pomoc (tylko fachową).
    Jestem osobą prowadzącą działalność gospodarczą (PIT 5) osiągającą dochód.
    Chciałbym rozliczyć się wspólnie z małżonką, która nie pracowała w ciągu
    roku podatkowego, a tym samym nie posiada dochodu.
    Czy jest możliwe takie rozliczenie?
    Bardzo proszę o pomoc. Mile widziane podstawy prawne.
    Można na priv s...@w...pl

    Sal681

  • 2. Data: 2002-12-06 23:39:54
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Dec 2002, ssss wrote:

> [...]
    >+ Chciałbym rozliczyć się wspólnie z małżonką, która nie pracowała w ciągu>+ roku
    podatkowego, a tym samym nie posiada dochodu.

    A może by tak z archiwum ?
    http://groups.google.com/groups?as_q=wsp%F3lnie&ie=I
    SO-8859-2&as_ugroup=*.podatki&lr=&as_drrb=b&as_mind=
    12&as_minm=5&as_miny=2000&as_maxd=6&as_maxm=12&as_ma
    xy=2002&num=100&hl=pl

    >+ Bardzo proszę o pomoc. Mile widziane podstawy prawne.

    Gdzieś na samym początku Ustawy o Podatku Dochodowym.
    Leży i marnuje się (3 pozycja):
    http://www.infor.pl/dane/index.html?right=aktyprawne
    /right.htm&left=aktyprawne/left.htm&prawo=1

    albo "urzędowo":
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/fizycznych.shtml

    Pozdrowienia, Gotfryd