  • 1. Data: 2006-09-27 21:43:49
    Temat: Salon fryzjerski
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    Witam,
    mam pytanko czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie znajde wymogi sanitarne,
    bhp dotyczące salonów fryzjerskich.
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-27 23:29:21
    Temat: Re: Salon fryzjerski
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Agnieszka wrote:
    > Witam,
    > mam pytanko czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie znajde wymogi sanitarne,
    > bhp dotyczące salonów fryzjerskich.

    Oj agnieszka.
    Na pewno jeśli chodzi o wymogi sanitarne to nie płaci sie od tego podatku.
    Tyle mogę napisać na grupie. pl.soc.prawo.podatki.

  • 3. Data: 2006-09-28 06:35:05
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Oj agnieszka.
    > Na pewno jeśli chodzi o wymogi sanitarne to nie płaci sie od tego podatku.
    > Tyle mogę napisać na grupie. pl.soc.prawo.podatki.
    SKNERA!!!!!

    Ja mogę napisać więcej.
    Kurna ...... wydatki na bhp i wymogi sanitarne są kosztem uzyskania
    przychodu, więc warto wiedzieć, które wydatki na pewno nie będą
    kwestionowane przez służby kontrolne :))))))))))))))))))

    a tu jest rozporządzenie :)))) Q2
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20040310273&type=2&name=ATTXT907

    pozdrawiam