  • 1. Data: 2002-10-31 13:05:36
    Temat: Samochud i gaz
    Od: "Robert" <k...@p...onet.pl>

    Czy można sobie odliczyć założenie gazu do samochodu który jest używany do
    prowadzenia DG chodzi o VAT i jako koszt

    --
    -----========-----
    Robert

  • 2. Data: 2002-10-31 13:28:14
    Temat: Re: Samochud i gaz
    Od: "Szczepan" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy można sobie odliczyć założenie gazu do samochodu który jest używany do
    > prowadzenia DG chodzi o VAT i jako koszt
    > -----========-----
    > Robert

    Mam dla Ciebie dwie złe wiadomości: nie dość, że masz problemy z ortografią
    to jeszcze będziesz miał problem z zaliczeniem instalacji gazowej w koszty.
    Jeżeli samochód jest przyjęty jako środek trwały to założenie instalacji
    gazowej podnosi tylko jego wartość (podstawę amortyzacji). Vat odzyszkasz w
    rozliczeniu bieżącej deklaracji.
    Szczepan

  • 3. Data: 2002-10-31 13:42:10
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Szczepan" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mam dla Ciebie dwie złe wiadomości: nie dość, że masz problemy z
    ortografią

    Moze jakis szczegoly odnosnie tej "ortografii"?

    Karol

  • 4. Data: 2002-10-31 13:57:19
    Od: "Szczepan" <l...@i...pl>

    > Moze jakis szczegoly odnosnie tej "ortografii"?
    >
    > Karol

    Szczegóły są w temacie.
    Sorki, stary jestem i zgorzkniały ;-)
    Szczepan.

  • 5. Data: 2002-10-31 14:09:22
    Od: "yar65" <y...@p...onet.pl>

    Jak piszesz SAMOHUT ??????????????
    Jak nie umiesz to pisz AŁTO :)

  • 6. Data: 2002-10-31 14:48:55
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Mam dla Ciebie dwie złe wiadomości:

    Ja tam widzę same dobre.

> [...]
    instalacji
    > gazowej podnosi tylko jego wartość (podstawę amortyzacji).

    Myślisz, że ta instalacja to będzie więcej niż
    3500 zł? Cena będzie w granicach do 2000zł,
    więc nie będzie tak źle. Jeśli to ŚT -
    bezpośrednio KUP, jeśli prywatny, to
    "nabije" kilometrówką :-))))

    Vat odzyszkasz w
    > rozliczeniu bieżącej deklaracji.

    To też dobra wiadomość.

    CEZ

  • 7. Data: 2002-10-31 15:48:22
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Szczegóły są w temacie.
    > Sorki, stary jestem i zgorzkniały ;-)
    > Szczepan.

    Cholerka, trzeba isc do lekarza. Takiego od oczu :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 8. Data: 2002-10-31 17:53:29
    Od: "kmagiera" <k...@w...opole.pl>

    > Myślisz, że ta instalacja to będzie więcej niż
    > 3500 zł? Cena będzie w granicach do 2000zł,
    > więc nie będzie tak źle. Jeśli to ŚT -
    > bezpośrednio KUP, jeśli prywatny, to
    > "nabije" kilometrówką :-))))
    Witam
    To niezupelnie tak. Instalacja gazowa nie jest oddzielnym st bo sama z
    siebie do niczego nie sluzy. Trzeba ja dolaczyc jako udoskonalenie st (bo
    stanowi ponad 1000zl, gdy do 1000zł to kup), zwieksza wartosc st i musi byc
    amortyzowana razem z st.
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 9. Data: 2002-10-31 18:06:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    st (bo
    > stanowi ponad 1000zl, gdy do 1000zł to kup), zwieksza wartosc st i

    Skąd ta kwota 1000zł?
    O ile dobrze pamiętam, to o ulepszeniu jest mowa
    powyżej 3500. Do tej kwoty może być
    "utopione" jednorazowo.
    Jakieś zmiany były?

    CEZ

  • 10. Data: 2002-10-31 18:08:28
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > st (bo
    > musi byc
    >
    > Skąd ta kwota 1000zł?
    > O ile dobrze pamiętam, to o ulepszeniu jest mowa
    > powyżej 3500.

    ... mowa oczywiście o
    ulepszeniu wymagającym zmiany wartości ŚT.
    Ulepszenie "tańsze" może być KUP.

    CEZ