  • 1. Data: 2002-02-06 15:19:24
    Temat: Skladka ZUS
    Od: M...@k...chip.pl (Macko)

    Witam.

    Nie jestem przekonany, czy pytam na wlasciwej grupie, ale ta chyba
    bedzie najodpowiedniejsza.

    Zalozylem DG z dniem 7.01. Mam do zaplacenia ubezpieczenie spoleczne,
    zdrowotne i na FP. Jaka powinienem przyjac podstawe (zwlaszcza w
    przypadku FP)? Wiem, ze w przypadku ubezpieczen emerytalnych i
    rentowych podstawa staje sie proporcjonalna do dni objetych
    ubezpieczeniem. Czy FP tez pod to podchodzi?

    Pozdrawiam
    Macko

  • 2. Data: 2002-02-06 22:51:25
    Temat: Re: Skladka ZUS
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    naucz sie korzystac z archiwum http://groups.google.com,
    i zrodel np. http://www.zus.pl - jest tam poradnik dla prowadzacych
    dg (odpowiedz na twoje pytanie -> http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm),

    skladke za niepelny miesiac placisz proporcjonalnie do liczby dni,
    czyli jezeli jestes zglosiles sie do ubezpieczen 7 stycznia to
    normalna skladke mnozysz przez (25 / 31)

  • 3. Data: 2002-02-07 10:14:25
    Od: M...@k...chip.pl (Macko)

> [...]
    >czyli jezeli jestes zglosiles sie do ubezpieczen 7 stycznia to
    >normalna skladke mnozysz przez (25 / 31)

    Dzieki za odpowiedz. O archiwach wiem i czasem korzystam :)
    (na przyklad archiwum tej grupy 2 miesiace wstecz mam na HDD).
    Zalezy mi na dokladnej informacji, bo nie stac mnie na popelnienie
    bledow (kogo zreszta na nie dzis stac :( )

    Pozdrawiam,
    Macko

  • 4. Data: 2002-02-09 11:28:37
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Zalezy mi na dokladnej informacji, bo nie stac mnie na popelnienie
    > bledow (kogo zreszta na nie dzis stac :( )

    odpowiedz na grupie nie gwarantuje unikniecia bledow