  • 1. Data: 2002-02-06 13:38:10
    Temat: Kilomatrówka
    Od: "Aleksandra" <a...@3...pl>

    Mój ojciec dowiadywał się w US i podobno już nie można rozliczać
    kilometrówki. Czy to prawda?

    Aleksandra

  • 2. Data: 2002-02-07 10:39:36
    Temat: Re: Kilomatrówka
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    > Mój ojciec dowiadywał się w US i podobno już nie można rozliczać
    > kilometrówki. Czy to prawda?

    Owszem. Wyszedł z tego pełny bałagan. W GP niedawno opublikowali odpowiedż z
    MF na ich pytanie:
    - wyjazdy samochodem w delegacje rozlicza się po staremu
    - z rozliczeniem kilometrów wg. ryczałtu albo wg. karty "ewidencji
    przebiegu" niczego nie wyjaśnili.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-02-07 13:26:58
    Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl>

    Krzysztof-Piasecki wrote:

> [...]
    > - wyjazdy samochodem w delegacje rozlicza się po staremu
    > - z rozliczeniem kilometrów wg. ryczałtu albo wg. karty "ewidencji

    Gdzie mozna wiecej dowiedziec sie na temat rozliczania samochodu dla
    osob dotad rozliczajacych sie kilometrowka?

    --
    Pozdrowionka
    __

  • 4. Data: 2002-02-08 09:58:48
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Pawel Boguszewski napisał:

    > Gdzie mozna wiecej dowiedziec sie na temat rozliczania samochodu dla
    > osob dotad rozliczajacych sie kilometrowka?

    Pewnie nigdzie. Wszedzie sš domniemania.

    Zajrzyj www.wronski.pl - tam sš rozważania na ten temat
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 5. Data: 2002-02-11 08:31:15
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jano" <m...@h...gula> napisał w wiadomości
> [...]

    Polecam "Dobrą Firmę" z Rzeczypospolitej (5.02.02) - tytuł "Ryczałt w
    koszty - przepisy podatkowe nie zabraniają" (s.F5)
    Autorzy artykułu nie mają wątpliwości, że ryczałt na podstawie umowy
    zawartej z pracownikiem można wypłacać na dotychczasowych zasadach
    AS

  • 6. Data: 2002-02-11 10:43:00
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Matovy <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a47v4b$mto$...@n...onet.pl...

> [...]
    > Autorzy artykułu nie mają wątpliwości, że ryczałt na podstawie umowy
    > zawartej z pracownikiem można wypłacać na dotychczasowych zasadach

    To niech jeszcze Pani Ozog podpsize sie pod oficjalna wykladnia przepisow i
    bedzie juz mozna spac spokojnie.

    Karol

  • 7. Data: 2002-02-11 11:47:03
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    > To niech jeszcze Pani Ozog podpsize sie pod oficjalna wykladnia przepisow
    > bedzie juz mozna spac spokojnie.

    Kurcze - skonczylem pisac poprzedniego maila, biorę dzisiejszą Gazetę Prawną
    a tam znowu mają wątpliwości.
    Trzeba będzie chyba poczekać na efekt gorączkowych prac rządu w tej sprawie
    ;-)

    AS