  • 1. Data: 2002-02-06 10:56:27
    Temat: Prosze o porade- jak przeprowadzic sprzedaz sp.z o.o.?
    Od: "darro" <d...@m...pl>

    Chcialbym uprzejmie prosic "bieglych w pismie" ;)) jak to technicznie
    wykonac. Czy trzeba wpierw dokonac likwidacji Spolki? Od powstania w 2000r.
    Spolka nie rozpoczela dzialalnosci (po prostu nie wypalilo), zero
    przychodow, firma o profilu medycznym istnieje tylko "w papierach". Chce sie
    jej pozbyc by uniknac czakajacych mnie nowych formalnosci Rejestrowych
    (wyrownanie kapitalu zalozycielskiego wg norm itd...). czy ktos z tu
    obecnych moglby mi pomoc? Prosze. :))

    Pozdrowienia
    Dariusz Sawicki