  • 1. Data: 2006-07-21 19:15:55
    Temat: Śmierć właściciela sklepu a pozostawiony towar (przemysłowo-monoplowy)
    Od: "jan kowalski" <e...@w...pl>

    Zmarł ojciec (rak płuc) i nie pozostawił ostatniej woli. Pozostawił jednak
    sklep który pasuje otworzyć. Jednak wedle prawa wszystko po nim jest
    przewidziane do spadku i podziału. Rodzeństwo mama jenak nie chce żadnego
    sklepu ani pieniędzy i nie robiło by żadnego problemu gdyby było jakieś
    wyjście przed rozprawą, a ja już otworzyłem działaność i chcę prowadzić to
    dalej - byłem zatrudniony w tym sklepie i właściwie go prowadziłem w czasie
    choroby jakiś prawie rok (działalnośc ojca od 1993r). Czy jest sposób aby
    nie czekać do rozprawy (około 3m-ce) i zacząć sprzedawać ten towar. Spis z
    natury jest zrobiony ale czy mogę ten towar sprzedawać czy wszystko do worka
    i czekać na sąd. Szkoda by to zmarnować a wyprzedać w ciągu dnia się tego
    nie da.

    Dziękuję za wszelkie info

  • 2. Data: 2006-07-21 19:21:45
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    jan kowalski <e...@w...pl> w

    > Dziękuję za wszelkie info

    Piętro wyżej, bez .podatki

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2006-07-21 20:15:35
    Od: "jan kowalski" <e...@w...pl>

    > jan kowalski <e...@w...pl> w

    > Piętro wyżej, bez .podatki

    W sumie racja. dzięki

  • 4. Data: 2006-07-24 10:30:25
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    Rodzenstwo i matka musza zrzec sie spadku (przed sadem)i wszystko pozniej
    przechodzi na ciebie

    seba