  • 21. Data: 2010-06-12 14:08:13
    Temat: Re: Spóźniona deklaracja PIT36 i brak prawa do rozliczenia wsp. z małżonkiem
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > Zgadza się, natomiast tych 60 dni nie uwzględnisz w cenie, gdy
    > płatnikiem jest US.

    Jak to nie? Zwracają mi więcej podatku przecież.

  • 22. Data: 2010-06-12 16:35:51
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 12-06-2010 o 16:08:13 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Jak to nie? Zwracają mi więcej podatku przecież.

    Tzn?

    --
    Tomek

  • 23. Data: 2010-06-12 16:46:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 11 Cze, 17:45, Rafal <n...@g...pl> wrote:
    > On 11.06.2010 16:51, cef wrote:> Beryl1 wrote:

    > Nie wiem dlaczego pytający zwlekał, ja zwlekam prawie do ostatniej
    > chwili, aby zwrot dostać początkiem lata, dodatkowa kasa na wakacje jak
    > znalazł:)

    A nie lepiej potrzymać tę kasę od początku wiosny do początku lata,
    żeby procentowała nam, a nie skarbowi Państwa?
    Przecież nikt Ci nie każe wydać jej od razu.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2010-06-12 19:23:25
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > Tzn?

    Proporcjonalnie. Skoro zwiększam cenę ze względu na długie terminy
    płatności,
    to mam większy obrót, tym więcej zakupów i tym więcej do zwrotu.
    To chyba normalne :-)

  • 25. Data: 2010-06-12 21:08:18
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 12-06-2010 o 21:23:25 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Proporcjonalnie. Skoro zwiększam cenę ze względu na długie terminy
    > płatności,
    > to mam większy obrót, tym więcej zakupów i tym więcej do zwrotu.
    > To chyba normalne :-)

    Perpetum mobile :)

    --
    Tomek

  • 26. Data: 2010-06-14 07:52:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 12-06-2010 11:47, Tomek pisze:

    > Na tym że czekam na płatności po 60 dni.

    Zator płatniczy jest wtedy, gdy jednostka nie reguluje zobowiązań
    terminowy i zaczynają się one nawarstwiać. US jest najbardziej
    terminowym płatnikiem w tym kraju. Nie ma zatorów płatniczych.

    > Normalny klient płaci mi w
    > ciągu kilku.

    I co z tego? Wychodzisz kiedyś poza własne podwórko? Patrzysz dalej
    własnego nosa?

    Moja szwagierka ma pub i jej klient płaci w ciągu kilku sekund po
    otrzymaniu towaru i czasem nawet przed.

    Za to w budownictwie terminy zaczynają się do 30 dni, standard to 90 a
    przy dużych inwestycjach (oczyszczalnie ścieków czy autostrady) - nawet
    180 i wykonawcy zabijają się, żeby taki kontrakt dostać, wiec może nie
    patrz na świat przez pryzmat swojego biznesiku.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 27. Data: 2010-06-14 09:22:45
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-06-2010 o 09:52:26 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > I co z tego? Wychodzisz kiedyś poza własne podwórko? Patrzysz dalej
    > własnego nosa?
    >
    > wiec może nie patrz na świat przez pryzmat swojego biznesiku.

    Może nie wcinaj się w dyskusje przed wypiciem porannej melisy

    --
    Tomek

  • 28. Data: 2010-06-14 09:49:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 14-06-2010 11:22, Tomek pisze:

    > Może nie wcinaj się w dyskusje przed wypiciem porannej melisy

    Ty czytasz czasem co piszesz czy się brzydzisz?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 29. Data: 2010-06-14 10:54:04
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Beryl1" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Ale czego oczekujesz?
    > Termin "do 30. kwietnia" jest tzw. terminem materialnoprawnym i nie
    > podlega przywróceniu...
    >
    > --
    > Tomek

    No tak, tylko kara wydaje się niewspółmiernie duża do winy.

    ----------
    ale to jeszcze nie kara. na karę przyjdzie czas ;-)

  • 30. Data: 2010-06-14 12:18:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Monday, June 14, 2010, 9:52:26 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > 180 i wykonawcy zabijają się, żeby taki kontrakt dostać, wiec może nie
    > patrz na świat przez pryzmat swojego biznesiku.

    Hmmm... Jak 10 kilometrów obwodnicy kosztuje 900 milionów PLN, to nie
    ma się co dziwić, że się dostawcy zabijają o kontrakty...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl