  • 1. Data: 2004-07-07 20:12:55
    Temat: Sprzedaż prawa wieczystego użytkowania gruntu a VAT
    Od: Krzysiek <c...@o...pl>

    Witam
    Moja firma zamierza sprzedać innej firmie budynek użytkowy oraz prawo
    wieczystego użytkowania gruntu. Według mnie całość będzie podlegała VAT
    22%. Mylę się czy nie???
    Pozdrawiam
    Chris

  • 2. Data: 2004-07-07 21:38:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jul 2004, Krzysiek wrote:

> [...]
    > + wieczystego użytkowania gruntu. Według mnie całość będzie podlegała VAT 22%.

    A jak wygląda sprawa zwolnienia "towarów" (w rozumieniu VAT) które
    były zakupione bez prawa do odliczenia VAT ? Odliczałeś VAT od
    nabycia "prawa wieczystego" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-07-10 21:09:37
    Od: Chris Gold <c...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > A jak wygląda sprawa zwolnienia "towarów" (w rozumieniu VAT) które
    > były zakupione bez prawa do odliczenia VAT ? Odliczałeś VAT od
    > nabycia "prawa wieczystego" ?

    Nie nie było ovatowane więc nie odliczałem VAT, ale teraz jest, budynek
    był w ponad 30% zmodernizowany z odliczeniem wydatków na modernizację,
    więc w ogóle według mnie całośc podlega VAT